Tudor utgir ny modell 16. november?


Armbåndsur for de kreative...

ddan.gif
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Modde den til non-destro, er det bare å vri skiven 180 grader? Så enkelt? Håper ikke jeg er eksepsjonelt dum nå på morgingeno_O
 
  • Liker
Reaksjoner: aek
Modde den til non-destro, er det bare å vri skiven 180 grader? Så enkelt? Håper ikke jeg er eksepsjonelt dum nå på morgingeno_O
Da er vi to, i så fall. Bytte om rem-/lenkefester i tillegg eventuelt.

Men hvorfor alt dette destro-snakket i denne tråden? Har Rolex/Tudor noensinne laget destro-ur?
 
Redigert:
Jeg ville håpet på en Heritage Black Bay 39 eller 40, da jeg synes at 36 er i snaueste laget etter å ha prøvd den på armen (og jeg er ikke glad i store armbåndsur). Eller som noen hintet til her ovenfor, en Heritage Ranger på 39-40 mm.
 
Gleder meg allerede. Noe skal man jo gi tilbake til den eldre garde, så jeg skal prøve å snikke inn noen skrivefeil her og der..
Så gøy!

Nok mobbing av gamlinger og vestlendinger; jeg stilte faktisk et forbausende saklig spørsmål:
Har Rolex og/eller Tudor laget destro-modeller?
 
Dette lukter jo dessverre destro Pelagos (med dato?), men jeg håper det er feil. Var innom historiedelen på Tudor sin nettside og der viser de modellen nedenfor. Den ble dog bare produsert i ett eksemplar.

Uansett må vi jo nesten applaudere Tudor for å skape god spenning rundt en release!
Screen Shot 2016-11-16 at 09.28.40.png