Tudor utgir ny modell 16. november?

Krysser fingrene for at det ikke er en ny variant av BB.

De tre siste ukers posting på IG hinter vel i retning av crown guards og en "grovere" bezel.
 
Blir litt overkill med enda en variant med BB eller dykker generelt, spør du meg.. Hadde vært utrolig deilig med noe datejust-aktig selv om det åpenbart ikke kommer til å skje, og kun er ønsketenking
 
  • Liker
Reaksjoner: Gubben11
Tenk om vi får en klassisk Tudor Snowflake Submariner i matt titan og matt keramisk bezel.

Isåfall tømmer jeg sparekonto, matkonto, femåringen sin konto, min unge kone sin BSU og alt annet jeg kommer over.

For å kunne operere inn en fungerende livmor på meg selv slik at jeg kan få barn med uret.
 
Nei, det du skal se etter er en 7928 fra midten av -60 tallet. Tudor small rose logo, gilt dial etc.etc. Dette er de virkelige seriøse dykkerne Tudor har laget. Nymotens relanseringer blander snowflake visere og runde timemarkører, det blir en dårlig miks av evige klassikere - disse ender opp som flere tamme varianter av Black Bay??? Nei gjør litt reasearch på historien og se hvor flotte de gamle originale er.
Tom
 
Takk for tips. 7928 ser ut om en hvilken-som-helst Rolex med sine runde plott og mercedesviser. De er fine, men ikke egenart på lik linje som en 94010, som har kvadratiske plott og ikke runde plott sammen med snowflake-viser. Så en 94010 har mer egenart, synes jeg
 
  • Liker
Reaksjoner: hakotorg og Frost
15046812_1800118500204515_4838411011201433600_n.jpg
 
Tror nesten jeg også måtte lagt inn en bestilling hvis det ligner denne. Venstrehendt er jeg også.
Screenshot_20161114-214249.png
 
Redigert: