Klokkespotting

Høh. Ikke meningen å fornærme (er halvt litauisk og selv glad i Rolex). Spilte selvfølgelig på stereotypien med nyrikdom, fremfor etnisk opphav per se:)

Tar meg ikke nær av det kompis ;)
Selv har jeg nettopp klart å forkaste ideen om at Submariner 116613 er som lagd for meg.
 
Selv har jeg nettopp klart å forkaste ideen om at Submariner 116613 er som lagd for meg.

Hvordan kan du forkaste ideen om en 116613? Iallfall så lenge vi snakker LN... Selv får jeg hverken den eller nevnte Deepsea ut av hodet, uansett mitt oppvekststed, men de fyker raskt ut pga slunken lommebok:( I så henseende gjør ikke @Mogens livet lett å leve om dagen, som har begge for salg.

Sort OT. For å spore tilbake: spottet en blond pike med brune øine i treningsklær på Lysaker sammen med en blingy Rolex, trolig Date 15234, i går ettermiddag. Perfekt kombinasjon:) Altså pike og klokke. Jeg ble glad:)
 
Redigert av en moderator:
Hvordan kan du forkaste ideen om en 116613? Iallfall så lenge vi snakker LN... Selv får jeg hverken den eller nevnte Deepsea ut av hodet, uansett mitt oppvekststed, men de fyker raskt ut pga slunken lommebok:(

Den har pt. blitt erstattet (i hodet) med en 116610LN. Two tone blir litt for mye ........
 
Louis CK, fantastisk morsomt. Men over til poenget. Jeg klarer ikke heeelt å definere klokken han bærer? Gull railmaster? IWC?

[video=youtube;43vjEiFckbw]http://www.youtube.com/watch?v=43vjEiFckbw[/video]
 
Redigert:
Spottet en Panerai med sort skinnrem i barnebassenget her nede på Kallithea Rhodos. Modell: Usikker.
 
Spottet denne (med jubilee lenke) på retningsboreren her ute :)

rolex-datejust-116200_6_LRG.jpg
 
Rolex Submariner 16618 på karen ved siden av meg på 17:25-flyet fra Oslo til Ålesund. Han så på klokken like ofte som meg, stilte bezelen når vi lettet og lekte med lenka av og til. Det må da være noen her?

null_zps033f74de.jpg
 
Spiste på Ekebergrestauranten igår, spottet en oppegående familie på tre -
Yngre par - han: sort daytona, hun: sort DJ. (Sviger-)mor: DJ med perlemor-skive og stener på bezel :)
 
Spottet en submariner 16610 på Moss Lufthavn Rygge i går.
Noen her inne som også har vært på Rhodos :cool:
 
Frankfurt neste

Spottet helgull GMT master, breitling delgull (usikker på modell), zenith chronomaster tourbillion, blancpain villeret perp cal. - greit reisefølge!! ;)