Klokkespotting

James Cameron med Rolex DSSD. De har for sikkerhets skyld montert en på robot-armen...

James Cameron relives his heart-stopping descent to the deepest part of the ocean in submersible just 43-inches wide | Mail Online


article-2120258-1256517B000005DC-460_964x1177.jpg
 
Rolex Daytona WG på "Roman Godfrey" i Helmock Grove. Det var et close-up bilde av oyster claspen.

Bill+Skarsgard+as+Roman+Godfrey+on+Hemlock+Grove+S01E01+3.png
 
Redigert:
Spottet en Breitling skyracer raven på et møte. Litt av en rugg, som gjorde seg bra på Breitlings pro diver II-gummirem.

breitling-sky-racer-raven-thumb-450x337-3218.jpeg
 
Spottet i går en Rolex Sub på en jeg kjenner, første gangen jeg har lagt merke til en Rolex bortsett ifra en på min egen arm. Sjelden jeg klarer å spotte noe interessant på folk i grunn, kun sett en Breitling Super ocean II med rød ring på en random fyr tidligere og en AP Royal Oak med dato/blå skive på en doktor jeg var hos i forbindelse med en vaksine jeg fikk for noen måneder tilbake.
 
Rolex GMT master II

Med rød og sort bezel på en kollega på jobben. Jeg må tydeligvis i lønnsforhandlinger igjen :)
 
9900-02a.jpg

Ser ut som Xavier i Justice har en AP. Noen som kan hjelpe broren min med hva Gaspard har her? Er det en vintage Casio eller Seiko kanskje?

Klikk inn på bildet så kommer det i megastor utgave :)
 
Sjelden jeg ser no annet enn pulsklokker på jobb, men i dag spottet jeg en JLC Master Control Chronograph i rosé gull på en kollega. Det var en skikkelig lekker klokke, fantastisk feel på pusherne, og akkurat passe diskré på armen. :)
 
Spottet følgende klokker på 07:30-flyet fra Ålesund til Bergen: Tag Heuer Carrera - Sort skive, Certina DS1 - Sort skive og en Omega dameklokke-et-eller annet. Så bare lenken.

Rolex Submariner på en kar som sitter på bordet ved siden av meg på Flesland nå. Dristet meg til et bilde. Ble dårlig kvalitet grunnet lang avstand.

null_zps16bc6ac2.png