Klokkespotting

VaJnpov.jpg

Vet ikke om dette går som spotting eller unbox,
men konemor fikk birthyear-klokke (birthdecade-decade i hvert fall) til bursdag ;)


... så har jeg lovet kompis å levere denne for kjærlig behandling
W7JaXCT.jpg
 
Redigert:
5513 på min supervisor her ute i nordsjøen :cool:
tidligere nordsjødykker som har både helgull sub å sd som han selv kjøpte ny på 70 tallet :)
 
Spottet forøvrig både en Rolex Explorer 1, samt en Rolex sub på Villa Malla i dag. Der så jeg også en Bentley Continental Convertible, samt en Hydrolift S24-R, som alle fire gir gåsehud på denne karen. :)
En fin dag med andre ord.
 
Færder'n?

Så mest pulsklokker i Horten, så det var ikke den helt store horologiske opplevelsen...

Færdern ja. Enig i den så ble positivt overrasket når jeg så Omegaen. Jeg gikk bare rundt selv med Seiko monster, så skal ikke snakke så høyt, men kompisen min gikk med Omega PO 9300 i hvertfall.
 
Spottet og fikk prøve denne for en knapp time siden.
sScOa4B.jpg


For andre gang på tre dager, ett bare helt sinnsvakt ur. Heldig den som ender opp med denne;)
 
Etter en uke i Kypros har det blitt spottet: gmt master med meget fadet bezelinsert, så ikke om det var coke eller pepsi, panerai av et eller annet slag på gummireim, flere sub 116610 og 16610, seadweller, breitling navitimer, hublot big bang.
 
16610 (eller lignende) på karen ved siden av oss på Jacobs i Skagen på lørdag, og en uidentifisert PAM på nabobordet på en eller annen sjøbod vi ramlet innom litt senere :) spottingen kan bære preg av tidvis høy promille.
 
Spottet en Omega Speedmaster på armen til Russell Crowe i State of Play som jeg så for et par dager siden. Råkul klokke selvfølgelig, og en ganske spennende film også. :D

state%20of%20play%202.jpg


RussellCrowe-StateofPlay2.jpg
 
42mm PO på gummi på Grünerløkka brygghus på en slags "lansering" av nye Nøgne Ø-øl i dag. Den var overraskende tøff, til at jeg har sett den så mange ganger før.