Klokkespotting

Pen, vintage explorer I på 34 bussen i dag tidlig på en yngre herremann. Kanskje det er håp for neste generasjonen alikevel.
 
Redigert:
Spotted Patek Philippe

Tittet litt på klokker på protid i går da en tysk mann i 50-årene tuslet inn.

Først trodde jeg det var en Patek Philippe Nautilus, så jeg kommenterte ydmykt klokken.

Da tok like så godt tyskeren tok av seg klokken viste meg alle funskjonene, rettet hyggelig på meg og fortalte at det var en Patek Philippe Aquanaut 5164A-001. Lekker klokke.

På vei ut kjøpte han med seg 3 Mont Blanc penner.
 
Spottet en Svenske med en Panerai PAM 111 her nede på Rhodos.
Rai, Rai. Panerai!
 
Rolex Submariner eller Sea-Dweller på morgenflyet fra Stavanger - Gardemoen.

3A981F6F-7BA8-4AFD-8849-1A88507E5ED3-1729-000000FC6A76C091_zps7a9112a7.jpg
 
Spotta en Seiko pepsi på svart nato syklende på Forus. Dette må vel være noen her ?
 
Spotta en 16613 LN her på jobben nettopp. Ga en kompliment på den fine klokka, og fikk et småspesiellt svar tilbake; "Ja, den bør være fin, for den var grisedyr!" Så spant han avgårde ut herfra.. Jaja, klokka var fortsatt fin da:)
 
Spotta en 16613 LN her på jobben nettopp. Ga en kompliment på den fine klokka, og fikk et småspesiellt svar tilbake; "Ja, den bør være fin, for den var grisedyr!" Så spant han avgårde ut herfra.. Jaja, klokka var fortsatt fin da:)

Uff, der har du nøyaktig han fyren som gjør at jeg fortsatt er litt beklemt over å gå med Rolex.
 
Spotta en 16613 LN her på jobben nettopp. Ga en kompliment på den fine klokka, og fikk et småspesiellt svar tilbake; "Ja, den bør være fin, for den var grisedyr!" Så spant han avgårde ut herfra.. Jaja, klokka var fortsatt fin da:)

Haha.. Det var da du skulle sagt.. "... Å nei, forresten, det er jo den gamle(!) modellen .."
 
Redigert:
Rolex Submariner 116110 og Rolex Sea Dweller Deepsea i barnebassenget her nede på Rhodos.
 
Bør man bruke Deepsea hvis man skal plaske i barnebassengene??

Var et søtt Russisk par ;) Der mor bar Submariner og far Deepsea. Mistenker at Sub'en også var far sin. Men at hun låner den nå på ferien. Lenken var ALT for stor.