Høstdepresjon

Fin årgang. 1 sept her..

Takk Havvo. Flott stjernetegn har du æv!

Dette må jo feires på rikig vis!
Svenska-Eldvatten-vintage-1979.JPG
 
Mange som driver å styrer med å kjøpe seg en "Birth Year" Rolex eller klokke av et annet premium merke.
Har selv aldri vært så opptatt av det. Men da jeg skulle sjekke serienummeret på Beer Kingen jeg kjøpte i fylla så fant jeg straks ut at denne er nå blitt min "Birth Year" Rolex. Snakk om antiklimaks´a!
2938683.png

Flott årgang, 31.juli på meg så da er jeg vel eldst :)
 
Ser helt perfekt ut! Flyr enda mer under radaren med den sorte skiva synes jeg personlig. Hvordan liker du størrelsen? Noen påtagelig forskjell mellom størrelsen på vanlige Explorere og Datejuster på 36mm og denne på 34 @Edzilla ? (Huff, lagret Ebay-søk)

-V
 
Redigert av en moderator:
Ser helt perfekt ut! Flyr enda mer under radaren med den sorte skiva synes jeg personlig. Hvordan liker du størrelsen? Noen påtagelig forskjell mellom størrelsen på vanlige Explorere og Datejuster på 36mm og denne på 34 @Edzilla ? (Huff, lagret Ebay-søk)

-V

På mine armer ser det bare dumt ut. Skal få lastet opp et bilde så ser du @Vegard.
Men på mindre hårete og tykke håndledd ser det nok adskillig bedre ut.

Selv synes jeg Explorer (36mm og 34mm(Explorer 5500)) og Datejust 36mm er for små for mine håndledd.
...Har også lest at Explorer og Datejust i 36mm kasse egentlig er 35,5mm
 
Redigert av en moderator:
Lenka 78350, 557 end links og F-stemplet lås er i utrolig stand. F-stempel tyder at låsen og muligens lenken er fra 1981.
Kilde: TRF
 


Jeg ser hva du mener:) Til en som ikke har hatt håndleddsvekst siden konfirmasjonen (les;meg:) så hadde denne vært perfekt. Hvis jakten på fødselsårsklokke går videre eller noen andre i nær omgangskrets skulle se seg behag i den så send meg gjerne en melding:D

-V
 


Jeg ser hva du mener:) Til en som ikke har hatt håndleddsvekst siden konfirmasjonen (les;meg:) så hadde denne vært perfekt. Hvis jakten på fødselsårsklokke går videre eller noen andre i nær omgangskrets skulle se seg behag i den så send meg gjerne en melding:D

-V

Blir ikke klokken flippet i morgen er den til salgs på det norske markedet lørdag ettermiddag. Send meg PM
 
Redigert:
Nettopp hentet Air-King'n fra Urmake B. Andresen. Glasset er 99,5% strøkent etter en real omgang polish
Så da er det bare krysse finger og tær for at noen tar denne inn i varmen i det store utland.
 
Så satt vi på flyet til London igjen. Denne gang på plass 19E og 19F.
Planen i dag å først komme oss på
Metropolitan Hotel i Old Park Lane for å legge fra oss bagasjen. Deretter blir det å komme seg til Stuarts London ved Shepherds Bush for å få meg en ny Baracuta sommerjakke. Planen videre er å få flippet Air-King'en.

2iuf70i.jpg
 
Redigert:
For de av dere som er på snapchat så kan dere følge min depresjon der óg.
2hnn7s3.jpg
 
To Baracuta jakker er kjøpt. Så nå kan jeg være Elvis i King Creole eller King Of Cool :)

Ellers har vi fått spist som hør og bør Østers på borough market, Barolo på Bedales, å skompa innimellom.

Klokkeflipping skjer i morgen.
 
Redigert:
Familiebilde før vi går ut for kvelden.
2b4her.jpg


Nypolert plexi is sexy!
2rqhjye.jpg
 
To Baracuta jakker er kjøpt. Så nå kan jeg være Elvis i King Creole eller King Of Cool :)

Ellers har vi fått spist som hør og bør Østers på borough market, Barolo på Bedales, å skompa innimellom.

Klokkeflipping skjer i morgen.

In my day it was called the Harrington Jacket when the Ivy League look came to London its a "Dog eat Dog" situation the Harrington or is it a Baracuta even so put it with a nice Ben Sherman short sleeved shirt, Levis stay press & Churches shoes, and you were the "Cats Whiskers"

Have Fun....:mrgreen: