Høstdepresjon

In my day it was called the Harrington Jacket when the Ivy League look came to London its a "Dog eat Dog" situation the Harrington or is it a Baracuta even so put it with a nice Ben Sherman short sleeved shirt, Levis stay press & Churches shoes, and you were the "Cats Whiskers"

Have Fun....:mrgreen:

You're god damn right!

n4t9cp.jpg
 
Dagens første dessert er inntatt på Dinner By Heston. For et sted, mat og show. Edzilla ruller terningen til SEKS!

2ntzia9.jpg


PS! Vi fikk VIP-bordet som er strategisk plassert ytterst i hjørnet mot Hyde Park. Full oversikt over hele restauranten.
Skal tilbake ASAP. Å da skal vi ha mer enn seks retter!
 
Redigert:
Dette ser helt sjef ut hva mat og shopping gjelder. Jeg får booke tur til kona og meg, og få tips før avreise av deg.

Ang "høstdepressjon" og at man er litt matlei av klokker. Tror jeg rett og slett selv må se på andre merker.

Er lei av Rolex, Omega, IWC, Panerai, AP osv. Akkurat nå iallefall. Vet selvsagt at jeg kommer til å kjøpe flere av de nevnte merkene etterhvert igjen.

Men spennende å se på GO, ALS, FPJ osv. Mye rått der i gården.

Kos deg (dere) videre!
 
Selv chiller jeg på Audleys i Mount St etter å ha gjort William and Son, Burlington Arcade, Wempe i New Bond St og Watches of Switzerland i Regent st. Høydepunkt? Glashutte Panoreserve. Skuffelse? Nomos Orion. For en nedtur.
 
Lang dag i går. Fikk tatt en tur innom Burlington Arcade for å få solgt/flippet Air-King'n. Viste klokke. Frem til en hyggelig herremann hos The Vintage Watch Co. Fikk bud som er nesten 1/3 av hva de selv selger den videre for. Samme gjelder ved innbytte. Så det blir vel siste gang jeg prøver å selge en brukt Rolex til disse gutta.
 
Lang dag i går. Fikk tatt en tur innom Burlington Arcade for å få solgt/flippet Air-King'n. Viste klokke. Frem til en hyggelig herremann hos The Vintage Watch Co. Fikk bud som er nesten 1/3 av hva de selv selger den videre for. Samme gjelder ved innbytte. Så det blir vel siste gang jeg prøver å selge en brukt Rolex til disse gutta.

Det var vel ikke noe sjokk ;)
 
Like greit å selge den her hjemme til en hyggelig kjøper. Å til nesten samme pris.
 
Så fint å se bilder fra Dinner by Heston. Jeg spiste selv lunsj der for et drøyt år siden, og må si meg enig med deg mtp terningkast. Utrolig bra service, rolig og avslappet atmosfære, og maten tror jeg snakker for seg selv. Like etterpå hadde jeg nok en uforglemmelig begivenhet, nemlig en liten times omvisning på Marcus Watches. Snakker om bra by hvis man liker mat og klokker!
7e9f73dd5d43a8445e61ccad207cdce5_zpsm87xfd2a.jpg

Vakker, enkel, men en fryd for ganen. Meat Fruit.
 
Så fint å se bilder fra Dinner by Heston. Jeg spiste selv lunsj der for et drøyt år siden, og må si meg enig med deg mtp terningkast. Utrolig bra service, rolig og avslappet atmosfære, og maten tror jeg snakker for seg selv. Like etterpå hadde jeg nok en uforglemmelig begivenhet, nemlig en liten times omvisning på Marcus Watches. Snakker om bra by hvis man liker mat og klokker!
7e9f73dd5d43a8445e61ccad207cdce5_zpsm87xfd2a.jpg

Vakker, enkel, men en fryd for ganen. Meat Fruit.

Skulle nesten tro at du og jeg er samme person ;)