Høstdepresjon

Poster du i feil tråd her?? Er dette høstdepresjon ? ;) Ser ut som dette heller er et vårslepp med vannavkjølt kredittkort. :D Stå på, keep it coming.
Tom
 
Du er inne på noe der @Tom Henriksen

Etter noen timer på restauranten Fish! ved matmarkedet Borough Market ble det en liten tur i baren på hotellet mens fruen pudrer nesa.

fky5x3.jpg
 
Redigert av en moderator:
Tre drinker senere endte vi opp hos The Palomar. Samme sted @Auto og @andersmp spiste sitt måltid i London sist. Forskjellen nå var at jeg og fruen satt i baren på første rad.

34ocw7r.jpg


2ur6otj.jpg


14trfiu.jpg


16ife9.jpg
 
Redigert av en moderator:
Mens fruen shopper i Portobello Road. Nyter jeg mer av min medisin på nærmeste vannhull.

10n56jl.jpg
 
Fikk nettopp bekreftelse fra Spanishrob at jeg med fruen var velkommen til Redbar London i kveld. Flaks at det kun er en liten gåtur fra hotellet vi bor på.

2aiirf9.jpg
 
Sist kveld ble ikke som planlagt dessverre.
Men før vi kommer til det så hadde jeg og min bedre halvdel en formidabel lunsj på: Electric Diner i Portobello Road. For de som ikke kjenner til Diner'n så deler det hus med et av Englands eldste gjenværende kinoer.
Utrolig god stemning og maten var heller ikke noe særlig under perfekt. Skal garantert tilbake til Electric Diner om noen uker.
ilac9g.jpg


ekknz5.jpg


2ymiz6e.jpg


Så til det kjipe: Dro fra Hotellet med store planer om en legendarisk aften med Redbar London. Men først skulle jeg og fruen spise en bedre middag på mews of mayfair ved New Bond Street. I det jeg satte meg i taxien sier jeg til Fruen at dette lover dårlig. Magen har blitt helt vrang å jeg kjenner at noe er galt. Skjelden har jeg fått så akutt magesmerter.
Lang historie, kort: tre retter etter ligger jeg i senga kl ni med tre flasker vann og dyna trukket langt opp etter øra. Nitrist slutt på en lørdag som burde vært tilbrakt sammen med en gjeng andre klokkeinteresserte på Redbar London.
k3u7ba.jpg
 
Trygt tilbake til Moss etter en helg i London. Alt i alt en flott tur. Selv om magen slo seg vrang på lørdagen.
Har fått pratet en del med Spanishrob vedr. Redbar chapter London. Så det er bare å krysse for at det blir faste #redbarlondon fremover.
Neste Londontur for meg og fruen er allerede om 17 dager.
 
Første arbeidsdag etter påskeferien er over. Sliten og litt lei. Men det er vel normalt på en blåtirsdag for de fleste av oss kanskje...
Til min store overraskelse lå det en stor konvolutt fra UK i postkassen i dag. Spenst som ei lita fjortis løp jeg inn å åpnet den straks.
Å der var jaggu førsteutgivelse av Marcus Magazine. 42 sider med ren glede!!

aopemg.jpg


10r2z4m.jpg


rj06io.jpg


zn3pyc.jpg


2uolwlg.jpg


974gua.jpg


20aw6ix.jpg


2k4umv.jpg


14v902.jpg
 
litt over én uke siden jeg kom hjem fra London. Å tanken rundt årets sommerklokke ligger fortsatt i luften. Har funnet noen kandidater som lett hadde kledd å hengt på stranden i uke 28-30.

En modell jeg kom helt tilfeldig over er: Breguet Marine 5817. Har aldri prøvd den på armen. Men fikk veldig lyst til å bli bedre kjente med den.

3696_Breguet-MARINE-5817-mit-neuem-Uhrwerk.jpg


breguet_image.1284061.jpg
 
Redigert:
litt over én uke siden jeg kom hjem fra London. Å tanken rundt årets sommerklokke ligger fortsatt i luften. Har funnet noen kandidater som lett hadde kledd å hengt på stranden i uke 28-30.

En modell jeg kom helt tilfeldig over er: Breguet Marine 5817. Har aldri prøvd den på armen. Men fikk veldig lyst til å bli bedre kjente med den.

3696_Breguet-MARINE-5817-mit-neuem-Uhrwerk.jpg


breguet_image.1284061.jpg

Prøvde den i London i januar, utrolig lekkert uttrykk og veldig kvalitetesfølelse! Til sammenligning satt gummiremmen bedre på armen enn min egen IWC Yacht Club Chrono. Fikk med både bok og prisliste dersom det skulle være av interesse :)
 
Prøvde den i London i januar, utrolig lekkert uttrykk og veldig kvalitetesfølelse! Til sammenligning satt gummiremmen bedre på armen enn min egen IWC Yacht Club Chrono. Fikk med både bok og prisliste dersom det skulle være av interesse :)

Er spent på hvordan den vil ligge på armen. Lugsene er jo i en klasse for seg selv. Å det er nok ikke alle som faller helt for disse.
featured.jpg


Skal prøve å få tatt en tur innom Tidemann på fredag før "mini gtg".
 
Breguet har tidligere vært helt uinteressant for meg helt jeg var innom Tidemann og hadde litt tid til overs. Fikk både prøve og høre om manufakturet og fikk sansen.