Høstdepresjon

Herlige bilder. Overraske bra bilde av Portugiseren. Og en hvit Zeitwerk er jo ikke så verst heller. Men den kuleste er
vel den spac'a MB&F. Takk!

Den mest syke var MB&F HM6 Space Pirate. Men den lekreste var nok denne fra RM:
30i7ptk.jpg
 
I dag er det bare én uke til neste Londontur. Da men min bedre halvdel, som er like anglofil som meg.
Denne gangen skal vi bo Metropolitan by COMO i Old Park Lane. Er spent på Hotellet siden dette blir vårt første besøk. Blir også en opplevelse å spise på Nobu.
Hotellet ligger noen lengre fra Bond Street. Men ikke værre enn at det tar 10 min å rusle til Marcus og Browns:cool:
2l6fxd.jpg
 
Da er vi to Anglofile. London er bare helt konge!

London er bare helt KING KÅNGE!! He he.
Skulle ønske at flere hadde oppdaget hvor fantastisk London er. Har alt for alle. Finnes vel ikke noe sted som er bedre for oss som er gastronauter i alle fall
 
Handlet skjorter hos Carles Thyrwitt Jermyn Street nå sist gang. Utrolig bra kvalitet for pengene altså!
 
Handlet skjorter hos Carles Thyrwitt Jermyn Street nå sist gang. Utrolig bra kvalitet for pengene altså!

Det må sjekkes. Skal innom Tricker's for å finne nye sommersko. Så da er det bare å traske noen ekstra meter i Jermyn street til Carles Thyrwitt.
Må også innom Edward Green
 
Det må sjekkes. Skal innom Tricker's for å finne nye sommersko. Så da er det bare å traske noen ekstra meter i Jermyn street til Carles Thyrwitt.
Må også innom Edward Green

Charles Thywitt er skjortenes svar på Invicta...:rolleyes:
Hold deg til klokkespotting.;)
 
Charles Thywitt er skjortenes svar på Invicta...:rolleyes:
Hold deg til klokkespotting.;)

Jeg har handlet hos Turnbull & Asser, Jermyn Street. Kongelig hoffleverandør og alt det der. På Ask Andy's moteforum skriver de at T & A heller ikke er top notch. Men skjortene er laget i UK, noe de andre ikke er. Har også handlet hos Thomas Pink, disse skjortene er laget i Vietnam. Det er nok gjengs for mange av de andre også. Men kvaliteten som sådan behøver ikke være dårlig hos Thywitt og de andre - i forhold til det du betaler.
 
Da er det under ett døgn til fruen og jeg er tilbake i London. Beste stedet å tilbringe påsken
 
Nettopp sjekket inn på Metropolitan by COMO. Helt rått hotell med få rom.
Å som bonus er NOBU hotellets restaurant.
 
Redigert:
21bmxit.jpg

Mens konemor var på shopping stakk jeg avgårde innom Omega butikken i Regent street. Skjelden jeg har fått så god service. Alle klokker som kunne nevnes ble dratt frem. Bare synd jeg ble star struck'ed som en fjortis møter Justin Bieber.