Klokkespotting

DJ på Høgis
978x.jpg
 
Vintage Rolex Daytona i gult gull (såvidt jeg kunne se) på karakteren Ted Chaough i Mad Men sesong 5, episode 7.
 
@jallabert Dette var den 18. mai. Jeg så ikke hva som satt på TS-natoen, men vedkommende (du?) satt på en cafe noen meter ovenfor Moods of Norway butikken med to andre karer.
TS-nato er utrolig lett å få øye på :)

Det var nok meg :)

Klokken var min 17.mai-klokke, en forholdsvis lite interessant Certina kvarts som for meg har en del sentimental verdi. Følte jeg måtte bruke den en ekstra dag pga alle komplimentene jeg fikk for natoen.

Og se, der fikk du meg til å bryte stillheten :)
 
Redigert av en moderator:
Farlig å titte for mye på kona til naboen - særlig når man er godt gift selv - men i dag var det vanskelig å holde øynene borte ... fra hennes PAM 241. Vakkert :cool:
 
Fin spottedag på Aker brygge. Catcha en PO med orange bezel, en POC, og en pam på gummi.

På Kiwi hegdehaugsveien spotte jeg en eldre explorer.

9A1ABEC3-7B60-42CC-8E10-1EEBC8664A2F-7603-000002F3053497FA_zps93df3a58.jpg


Herren hadde upåklagelig klokkesmak, men stiller spørsmål til hans valg av skulderhylster som bæremetode for mobiltelefon og penner.
 
Fin spottedag på Aker brygge. Catcha en PO med orange bezel, en POC, og en pam på gummi.

På Kiwi hegdehaugsveien spotte jeg en eldre explorer.

9A1ABEC3-7B60-42CC-8E10-1EEBC8664A2F-7603-000002F3053497FA_zps93df3a58.jpg


Herren hadde upåklagelig klokkesmak, men stiller spørsmål til hans valg av skulderhylster som bæremetode for mobiltelefon og penner.

@Minuteman er i byen!
 
Redigert av en moderator:
Breitling SA, og en planet ocean i rødt gull (??) på ett seminar torsdagen..

Patek something i køen foran meg på matbutikken onsdag..
 
Breitling heritage (?) chrono, rolex Explorer 2 og en rosegull chrono av et slag ombord i rib jeg måtte borde idag.
Panerai luminor, gult gull day date med hvit skive på Lanternen etterpå
 
Daniél Rogue Madsen, kokken i Helt Vilt på TV2, har en klokke (usikker på hva) på en lenke som kunne vært litt kortere.