Siste aktivitet

• Timely
    Timely reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Liker Liker
    Ikke mange timer igjen til avgang mot Genève. Det blir en rimelig tettpakket helg, men det er vel egentlig akkurat sånn det skal være...
  • Sindregb
    Sindregb reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • andres
    andres reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Elsker Elsker
    Tusen takk, @andres Det er nesten litt rart å lese dette nå, når det faktisk bare er timer igjen. Du er en av de få som har vært med på...
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til Hammerfjord i Dagens klokke. Liker Liker
  • E
    Eternamaniac svarte på tråden Humortråden.
    Betyr det at jeg har kjøpt en medaljong som kanskje ikke fungerer så bra som det ble lovet?
  • E
    Eternamaniac reagerte på innlegget til Grendel i Humortråden. Liker Liker
    Jeg trodde denne karen kunne ordne slikt selv!? Uansett så må det vel være nedverdigende å (måtte?) få hjelp av et sykhus for slike...
  • E
    Eternamaniac reagerte på innlegget til Carrera i Humortråden. Liker Liker
    Forskjellen på Disney og P*rnHub? Disney vil ikke at du skal like stemora
  • E
    Eternamaniac reagerte på innlegget til Hammerfjord i Humortråden. Liker Liker
    Heldigvis er jeg bedre gift enn Clooney...
  • E
    Eternamaniac reagerte på innlegget til Loevhagen i Humortråden. Liker Liker
    ...at Disney "advarer" seerne som vil se "Biler 2", at animasjonsfilmen faller inn under kategoriene "Vold" og "Frykt"...
  • E
    Eternamaniac reagerte på innlegget til Grendel i Humortråden. Liker Liker
    Wife? Og en liten forsinket fotballgreie... 8
  • P
    powker reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Liker Liker
    Tusen takk, @andres Det er nesten litt rart å lese dette nå, når det faktisk bare er timer igjen. Du er en av de få som har vært med på...
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til andres i Dagens klokke. Liker Liker
  • crown guard
    crown guard reagerte på innlegget til Grendel i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Hyggelig med noen dager til med varme. 8