Wife?
Og en liten forsinket fotballgreie...
8
Og en liten forsinket fotballgreie...
8
Forskjellen på Disney og P*rnHub?...at Disney "advarer" seerne som vil se "Biler 2", at animasjonsfilmen faller inn under kategoriene "Vold" og "Frykt"...
La dette være en lekse til oss alle @Grendel . Man må aldri selge alle medlajongene... Noen må man beholde.Jeg trodde denne karen kunne ordne slikt selv!?
Vis vedlegg 436540
Uansett så må det vel være nedverdigende å (måtte?) få hjelp av et sykhus for slike bagateller?
![]()
Durek Verrett har gjennomgått en nyretransplantasjon
Det opplyser manager for Märtha Louise Carina Scheele Carlsen i en pressemelding onsdag. – Durek Verrett har gjennomgått en vellykket nyretransplantasjon ved Oslo universitetssykehus, står det i meldingen. Verrett har en lengre periode hatt en nyresykdom som har krevd transplantasjon. – Først og...www.nrk.no
8
Betyr det at jeg har kjøpt en medaljong som kanskje ikke fungerer så bra som det ble lovet?Jeg trodde denne karen kunne ordne slikt selv!?
Vis vedlegg 436540
Uansett så må det vel være nedverdigende å (måtte?) få hjelp av et sykhus for slike bagateller?
![]()
Durek Verrett har gjennomgått en nyretransplantasjon
Det opplyser manager for Märtha Louise Carina Scheele Carlsen i en pressemelding onsdag. – Durek Verrett har gjennomgått en vellykket nyretransplantasjon ved Oslo universitetssykehus, står det i meldingen. Verrett har en lengre periode hatt en nyresykdom som har krevd transplantasjon. – Først og...www.nrk.no
8