Siste aktivitet

• T
    toasty reagerte på innlegget til Oddemann i Dagens klokke. Liker Liker
  • T
    toasty reagerte på innlegget til Jon Henrik i Dagens klokke. Liker Liker
  • T
    toasty reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens klokke. Liker Liker
    SPB143 mkI. Symmetrisk og flott, og med datovinduet på rett plass.
  • Fjordseiko
    Fjordseiko svarte på tråden Tidssonen-tråden.
    De kjekkeste episodene var uten tvil den med Johnny rolex og den med Per T. Eitrem. Få med flere gjesteopptredener med lang fartstid og...
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til seiltid i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Oddemann i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Jon Henrik i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Loevhagen i Humortråden. Liker Liker
    600 ledige boliger?!! Det er sikkert helt sykt! Journalisters vokabular disse dager er helt sykt...
  • Fjordseiko
    Fjordseiko reagerte på innlegget til Erik_SG i Tidssonen-tråden. Liker Liker
    Moderne vintage (ca. 1990-2010), men ikke de vanlige modellene som alltid trekkes frem. Fokus på klokker som har gått under radaren for...
  • Golfballen
    Golfballen svarte på tråden Dagens vin.
    Var på polet i ettermiddag og kom på at det var lenge siden jeg sist drakk Cali-PN. Viser seg at det faktisk er over et år siden. Røk på...
    • IMG_7244.jpeg
  • C
    Chronodiver reagerte på innlegget til Olsen64 i H. Moser & Cie.-tråden. Liker Liker
    Var en tur på hytta, fint sted, men eneste jeg tenkte på var å ta perfekte bilder av denne klokken….
  • Bgo80
    Bgo80 svarte på tråden GTG - Bergen.
    Ble jo veldig bra det der @gulenissen! 😀 Må få hjelp av deg til å ta bilde av samlingen min neste gang!
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens klokkebakside. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Sindregb i GTG - Bergen. Liker Liker
    Flotte bilder, @gulenissen !
  • D
    Danke svarte på tråden Brennevin.
    Jeg sluttet med Vodka når Russland invaderte Ukraina, for jeg likte kun russisk Vodka…. drakk vodka til sjømat som alternativ til...