GTG - Bergen

Megeet bra! Håper å være med neste gang!

Kjenner eg får ondt langt inn i sjelen av den hvite daytona'en til @lobergen
 
Redigert av en moderator:
Takk for hyggelig lag!
Den store overraskelsen for min del var Speedmaster Pro med panda-skive. På bilder ser den oftest helt flat hvit ut, men den er jo full av liv. Ellers mye bra klokketafsing. ;)

Og så skjedde jo det verste som kunne skje, jeg har fått fot for Daytona..
 
Og så skjedde jo det verste som kunne skje, jeg har fått fot for Daytona..

Ha! Samma sak hände mig. Och redan ligger det en Daytona 16520 med svart skiva i posten. Förhoppningsvis kommer den fram till Bergen tidigt i morgon. Det kan vara farligt att gå på GTG...
 
Om valget står mellom Daytona og en veteran Porsche 911 vet jeg hva jeg hadde valgt. Hver gang.

Enig.

2045235.jpg


Ha! Samma sak hände mig. Och redan ligger det en Daytona 16520 med svart skiva i posten. Förhoppningsvis kommer den fram till Bergen tidigt i morgon. Det kan vara farligt att gå på GTG...
Hoho, perfekt!
 
Redigert:
Ha! Samma sak hände mig. Och redan ligger det en Daytona 16520 med svart skiva i posten. Förhoppningsvis kommer den fram till Bergen tidigt i morgon. Det kan vara farligt att gå på GTG...

Gleder meg til bilder:D
 
Självklart ska det bli bilder! Men för tillfället är den på service - inte för att det var nått fel på den utan för att jag vill vara säker på att den håller ett långt tag än. Den har fantastisk patina på chrono cirklarna - nästan så pass att jag tror att det kanske är en Patrizzi dail! Ja, vi får se vad ni andra tror när den äntligen kommer tillbaka från Bjerke...
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan