Siste aktivitet

• J
    jvj75 reagerte på innlegget til Bromle i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Klokkegutt i Dagens klokke. Liker Liker
    …når man flyr med Swiss
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Phenix i Dagens klokke. Liker Liker
  • westmouth
    westmouth reagerte på innlegget til gullet i Båt. Liker Liker
    Første år med båt på 25 år….. Det var ekstremt behagelig å komme seg på sjøen igjen og kjenne roen det gir. Samtidig så husker jeg nå...
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Raymond75 i Dagens klokke. Liker Liker
    Et litt annerledes tilskudd i samlingen – Aigi Satellite Ground Station II. Et norsk mikrobrand med Miyota 9039, 100 meter WR og...
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Hammerfjord i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    En sjelden soldag på hytta. Det var 2 dager siden men her er det ingen mobildekning.
  • Hammerfjord
    Urverket skal vanligvis gå litt fortere etter eksponering til magnetiske felter.
  • RemiWM
    Vært i nærheten av noe som avgir sterk magnetisme? 4 år er litt vel tidlig for service. Selv tok jeg min Explorer 1 på service etter 9...
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Hammerfjord i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    En sjelden soldag på hytta. Det var 2 dager siden men her er det ingen mobildekning.
  • E
    Eternamaniac reagerte på innlegget til Hammerfjord i Humortråden. Liker Liker
    Sommeren i nord har vært en lang høst. Ofte 15 til 8 grader på dagen og 5 grader på natten. Elendig med mye regn og konstant skykorket...
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Bromle i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Klokkegutt i Dagens klokke. Liker Liker
    …når man flyr med Swiss
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Phenix i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Raymond75 i Dagens klokke. Liker Liker
    Et litt annerledes tilskudd i samlingen – Aigi Satellite Ground Station II. Et norsk mikrobrand med Miyota 9039, 100 meter WR og...
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Klokkegutt i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Spiser Kvikk Lunsj i skogen…