Siste aktivitet

• R
    Raspeball reagerte på innlegget til SCUBA diver i Humortråden. Liker Liker
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til Loevhagen i Humortråden. Liker Liker
    Fra dagens nyhetsbilde.
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Labbos i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Ligger i hengekøya og tenker på, det visstnok alle menn tenker på minst en gang i uka, Romerriket
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Trbl i Dagens klokke. Liker Liker
  • D
    DoDe reagerte på innlegget til sholan i Enklokkemann?. Liker Liker
    OWG FTW! ❤️ Jeg anser meg selv som en OWG - skjønte jeg har det med å bytte den ut.. Jeg har også hatt stor samling (30+ Seikoer, god...
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til SCUBA diver i Humortråden. Liker Liker
  • D
    DoDe reagerte på innlegget til eidehelg i Enklokkemann?. Liker Liker
    Hyggelig at du fortsatt lusker litt i buskene her inne :) Nedkjølingen av interessen begynte vel omtrent på samme tid for begge? Selv om...
  • D
    Kjenner meg godt igjen i jaget etter den neste, og at man ikke klarer å slå seg til ro med det man har. Så får tiden vise om det å ha én...
  • D
    DoDe reagerte på innlegget til GrimReaper i Enklokkemann?. Liker Liker
    Jeg har hatt én klokke sammenhengende på armen i 14 mnd nå. Det trodde jeg aldri skulle gå for et par år tilbake. Men nå tenker jeg ikke...
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til crown guard i Jeg har alltid lyst på en ny klokke… har du?. Liker Liker
    Jeg har et veldig lite engasjerende og daft forhold til IWC. Kjedelig greier Men den der var jo grisefin! Og som du sier en superfin...
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til Beretta692 i Jeg har alltid lyst på en ny klokke… har du?. Liker Liker
    Ja, er veldig nære å kjøpe meg denne nå: https://www.urmaker-bjerke.no/nettbutikk/longines/klokker/spirit/longines-spirit-pilot
  • D
    Mulig denne tråden allerede går på krykker, eller finnes i ulike format. Jeg fant ikke en tråd som handler utelukkende om dette, men...
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til MikroKrone i Jeg har alltid lyst på en ny klokke… har du?. Liker Liker
    Siklingen stopper aldri 🤤
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Trbl i Dagens klokke. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til bragemann i Dagens klokke. Liker Liker