Siste aktivitet

• J
    jvj75 reagerte på innlegget til crown guard i En tråd helt uten tekst.. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Nyter sommer med en skikkelig (kjedelig) sommerklokke! Grønt er skjønt💚
  • crown guard
    crown guard opprettet en ny tråd.
    • 1000036222.jpg
    • 1000036223.jpg
    • 1000036224.jpg
    • 1000036225.jpg
    • 1000036232.jpg
    • 1000036234.jpg
    • 1000036235.jpg
    • 1000036236.jpg
    • 1000036237.jpg
    • 1000036238.jpg
  • Tobbywei
    Tobbywei reagerte på innlegget til KentOve i Den o' store Omega Speedmaster-tråden. Liker Liker
    Mitt nyeste tilskudd - Omega Speedmaster Calibre 321 kjøpt ny av forhandler i går :love:
  • Tobbywei
    Tobbywei reagerte på innlegget til Loevhagen i Sommerklokka 2026. Liker Liker
  • Tobbywei
    Tobbywei reagerte på innlegget til Loevhagen i Sommerklokka 2026. Liker Liker
  • mr.quick
    mr.quick svarte på tråden Den store sykkeltråden.
    Sikvalandsvegen er en av de beste i distriktet. Gøy begge retninger, og ikke langt til tettbygde strøk heller. Den kan glatt integreres...
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til hbf i Enklokkemann?. Liker Liker
    Jo, men jeg har heller ikke 12 par hvite sneakers som dekker samme behov. 😄 For meg blir “samme rolle” typisk hverdagsklokker. Jeg...
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til eidehelg i Enklokkemann?. Liker Liker
    På ferden til enklokkemann har jeg tenkt på om det har vært riktig å selge de klokkene jeg valgte å la gå. Jeg var lenge opptatt av å...
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Nyter sommer med en skikkelig (kjedelig) sommerklokke! Grønt er skjønt💚
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til Genta i Enklokkemann?. Liker Liker
    Fra masse klokker: Til en stk hverdagsklokke i over to år, så nesten OWG, men med tre stk men: Brukes til tur (ski, fjell, sykkel...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Loevhagen i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Takk for betraktningene @crown guard, @Bgo80, @acnorway og @andres. La meg respondere i reversert rekkefølge. Swatchklokka - tikker den...
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til sholan i Enklokkemann?. Liker Liker
    OWG FTW! ❤️ Jeg anser meg selv som en OWG - skjønte jeg har det med å bytte den ut.. Jeg har også hatt stor samling (30+ Seikoer, god...
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til eidehelg i Enklokkemann?. Liker Liker
    Mulig denne tråden allerede går på krykker, eller finnes i ulike format. Jeg fant ikke en tråd som handler utelukkende om dette, men...