Siste aktivitet

• Erik_SG
    Del to: nye bekjentskaper, gamle kjente og uformelle introduksjoner Vi tar opp tråden hvor vi avsluttet sist; vi har endelig ankommet...
  • pistasjkis
    pistasjkis reagerte på innlegget til Gin i Enklokkemann?. Liker Liker
    Jeg skjønner ikke helt ovenstående bekymringer vedrørende «herjinger» ? For meg blir dette litt sånn:
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Dazed i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    OK. Ny sitrap: :) Siden Klokkestefatten 3, har følgende fått reisepass: Longines Conquest 2023 41mm Longines Hydroconquest 41mm...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Dazed i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    OK. Ny sitrap: :) Siden Klokkestefatten 3, har følgende fått reisepass: Longines Conquest 2023 41mm Longines Hydroconquest 41mm...
  • Lemen
    Del to: nye bekjentskaper, gamle kjente og uformelle introduksjoner Vi tar opp tråden hvor vi avsluttet sist; vi har endelig ankommet...
    • R1-08927-008A.jpeg
    • IMG_9620.jpeg
    • R1-08931-0004.jpeg
    • R1-08932-0025.jpeg
    • R1-08926-014A.jpeg
    • R1-08933-011A.jpeg
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Johnsigans i Enklokkemann?. Liker Liker
    Samme rolle, hva er det? Har en sportshype, en dress komplikasjon og en kontorklokke. Slik jeg ser det mangler jeg kronograf, pure...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til hbf i Enklokkemann?. Liker Liker
    Min klokkereise har ledet meg til oppdagelsen av at jeg ikke er en samler. Jeg får også litt dårlig følelse av å ha flere klokker som...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Edward i Enklokkemann?. Liker Liker
    Jeg pleide å være rimelig fanatisk tilhenger av Seiko, dengang alle de spennende modellene måtte bestilles direkte fra Japan og...
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til lahey i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Vermin i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Veggur i Dagens klokke. Liker Liker
  • Utinaturen
    Utinaturen reagerte på innlegget til knb i Den luftige fly-tråden. Liker Liker
    Nå snakker vi! Rapport direkte fra piloten, samt flotte bilder fra cockpit. Hawker Sea Fury hadde vel også en protoype med Rolls-Royce...
  • Utinaturen
    Utinaturen reagerte på innlegget til semmern i Den luftige fly-tråden. Liker Liker
    Dette var en fin tråd :) Her er jeg ute og flyr PT-19 Cornell i forrige uke. Bildet er tatt av passasjeren min. Denne flytypen ble jo...
  • Utinaturen
    Det norske luftforsvarets første jetfly, de Havilland Vampire. En-seteren (en DH 100) og to-seteren (en DH 115 T.55) avbildet her ble...
  • Utinaturen
    2x Piper L-4 Cub "Grasshopper". Som man ser, har disse de hvite og svarte "invasjons-stripene" fra D-dagen og utover. Dette var for å...