Siste aktivitet

• Kruttskjegg
    Kruttskjegg reagerte på innlegget til semmern i Den luftige fly-tråden. Elsker Elsker
    Dette var en fin tråd :) Her er jeg ute og flyr PT-19 Cornell i forrige uke. Bildet er tatt av passasjeren min. Denne flytypen ble jo...
  • Kruttskjegg
    Kruttskjegg reagerte på innlegget til JRBNO i Enklokkemann?. Liker Liker
    Poster nesten aldri men denne tråden var artig. Er engelsk så tilgi meg gjerne de rare formuleringene. Ble óg OWG etter hvert. Skjedde...
  • J
    JRBNO svarte på tråden Enklokkemann?.
    Har alltid likte dine innlegg, men det var svært mye her som resonnerte. Alt støyet bare kveler gleden.
  • Kruttskjegg
    Kruttskjegg reagerte på innlegget til GrimReaper i Enklokkemann?. Liker Liker
    Jeg har hatt én klokke sammenhengende på armen i 14 mnd nå. Det trodde jeg aldri skulle gå for et par år tilbake. Men nå tenker jeg ikke...
  • D
    OK, da setter vi strek for påmeldingen. Jeg starter straks en ny tråd for selve stafetten,
  • andersen
    andersen reagerte på innlegget til Lemen i Cartier-tråden. Liker Liker
    da kan man endelig poste litt her også :mrgreen:
  • J
    JRBNO svarte på tråden Enklokkemann?.
    Poster nesten aldri men denne tråden var artig. Er engelsk så tilgi meg gjerne de rare formuleringene. Ble óg OWG etter hvert. Skjedde...
  • Watcher
    Watcher reagerte på innlegget til GrimReaper i Enklokkemann?. Liker Liker
    Jeg har hatt én klokke sammenhengende på armen i 14 mnd nå. Det trodde jeg aldri skulle gå for et par år tilbake. Men nå tenker jeg ikke...
  • Interfector
    Interfector reagerte på innlegget til Bgo80 i Klokkespotting. Liker Liker
    IWC Mark XX på rem på seniorøkonom intervjuet i FA
  • Interfector
    Interfector reagerte på innlegget til Loevhagen i Klokkespotting. Liker Liker
    I beltefestet faktisk. Jeez. Litt sånn AP Royal Pop style over det hele.
  • Interfector
    Interfector reagerte på innlegget til Zawatch i Den o' store Omega Speedmaster-tråden. Liker Liker
    Var innom Bjerkehuset i dag og fikk prøve disse. Veldig pene begge to, og skukle jeg handlet hadde det trolig blitt FOIS. Synes den...
  • Interfector
    Interfector reagerte på innlegget til KentOve i Den o' store Omega Speedmaster-tråden. Elsker Elsker
    Mitt nyeste tilskudd - Omega Speedmaster Calibre 321 kjøpt ny av forhandler i går :love:
  • Interfector
    Interfector reagerte på innlegget til Loevhagen i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Fri. Mango på armen, og definitivt ikke mangosmak på ølet…
  • J
    JRBNO reagerte på innlegget til GrimReaper i Enklokkemann?. Liker Liker
  • PinkBulldog
    PinkBulldog reagerte på innlegget til kire i S.U.F og Sarpaneva. Liker Liker