Siste aktivitet

• Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Preacher i Enklokkemann?. Liker Liker
    Sånn, rettet det for deg. Hvorfor skal man ikke bruke klokkene når man har de? En ting er vintage, typ veldig gammelt og skjørt, men om...
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Hammerfjord i Enklokkemann?. Liker Liker
    Jeg har vært en mekanisk klokkemann siden 90 tallene. Da oppgraderte jeg meg til dykkerklokke fanatiker i 2003 og klokkegal siden 2006...
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Tannhjulet i Enklokkemann?. Liker Liker
    Jeg synes ikke interessen har blitt noe mindre. Men det stopper litt pga økonomi. Det er ikke Seiko 5 jeg har lyst på lenger. Det jeg...
  • Moon phase
    Moon phase reagerte på innlegget til Oddemann i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Janei. 13,5grader og duskregn. Vinterjakke og greier.
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til bragemann i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Loevhagen i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Kutter OEM- reimen til PH2000m. Eneste måten å gjøre dette riktig på er å ta én ting av gangen og ha gode verktøy. Bergeon 6767 og en...
  • K
    Klokker reagerte på innlegget til bragemann i Dagens klokke. Liker Liker
  • MikroKrone
    MikroKrone svarte på tråden Sigarer og lightere.
    • IMG_5512.jpeg
  • El Gringo
    El Gringo reagerte på innlegget til Loevhagen i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Kutter OEM- reimen til PH2000m. Eneste måten å gjøre dette riktig på er å ta én ting av gangen og ha gode verktøy. Bergeon 6767 og en...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til bragemann i Dagens klokke. Liker Liker
  • S
    sirop opprettet en ny tråd.
    Selger en Frederique Constant Highlife The Avener Limited Edition 39mm. Komplett med boks (stor!), papirer, garantikort, ekstra orginal...
    • 10826.jpg
  • Preacher
    Preacher svarte på tråden Enklokkemann?.
    Sånn, rettet det for deg. Hvorfor skal man ikke bruke klokkene når man har de? En ting er vintage, typ veldig gammelt og skjørt, men om...
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Oddemann i Sommerklokka 2026. Wow Wow
    Janei. 13,5grader og duskregn. Vinterjakke og greier.
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Loevhagen i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til crown guard i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker