Siste aktivitet

• Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Loevhagen i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Fri. Mango på armen, og definitivt ikke mangosmak på ølet…
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Bgo80 i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    På fjordhotell
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Bgo80 i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    På spa og massasje
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til semmern i Den luftige fly-tråden. Liker Liker
    Dette var en fin tråd :) Her er jeg ute og flyr PT-19 Cornell i forrige uke. Bildet er tatt av passasjeren min. Denne flytypen ble jo...
  • SCUBA diver
    SCUBA diver reagerte på innlegget til eidehelg i Enklokkemann?. Liker Liker
    Mulig denne tråden allerede går på krykker, eller finnes i ulike format. Jeg fant ikke en tråd som handler utelukkende om dette, men...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til semmern i Den luftige fly-tråden. Liker Liker
    Kanskje det råeste jeg noen gang har fløyet: Hawker Sea Fury. I 2019 fikk jeg fly denne fra baksetet hele veien fra Kjeller, via...
  • hanse
    hanse reagerte på innlegget til Loevhagen i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Kan en helsort være sommerklokke? Ja.
  • Hammerfjord
    Hammerfjord svarte på tråden Enklokkemann?.
    Jeg har vært en mekanisk klokkemann siden 90 tallene. Da oppgraderte jeg meg til dykkerklokke fanatiker i 2003 og klokkegal siden 2006...
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Tannhjulet i Enklokkemann?. Liker Liker
    Jeg synes ikke interessen har blitt noe mindre. Men det stopper litt pga økonomi. Det er ikke Seiko 5 jeg har lyst på lenger. Det jeg...
  • Oddemann
    Oddemann svarte på tråden Sommerklokka 2026.
    Janei. 13,5grader og duskregn. Vinterjakke og greier.
    • 20260703_195331.jpg
  • Moon phase
    Moon phase reagerte på innlegget til bragemann i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Loevhagen i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Kutter OEM- reimen til PH2000m. Eneste måten å gjøre dette riktig på er å ta én ting av gangen og ha gode verktøy. Bergeon 6767 og en...
  • kire
    kire reagerte på innlegget til bragemann i Dagens klokke. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til RemiWM i Den o' store Omega Speedmaster-tråden. Liker Liker
    Kveldstur med bikkja. 3570.50 fra 2005
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Genta i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    I sitt rette element mens vi feirer sommerferie! Og konas sommerklokke: