Siste aktivitet

• lumer
    lumer reagerte på innlegget til Moon phase i Dagens klokke. Liker Liker
  • Moon phase
    Moon phase svarte på tråden Dagens klokke.
    • IMG_0904.jpeg
  • TomB
    TomB reagerte på innlegget til Preacher i Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition. Liker Liker
    Lettere og mer takknemlige produkter skal man lete lenge etter!
  • Edward
    Jeg har hatt en Flip - den lille som folder den andre veien - og kan si noe om teknologien ihvertfall. Min hadde 2 utfordringer: -...
  • Thorvald
    Thorvald svarte på tråden Enklokkemann?.
    Er i praksis nesten enklokkemann blitt ja! Er deilig å ikke tenkte på hva man skal ha på seg for dagen. Er explorer 1 36mm det går i og...
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til lumer i Dagens klokke. Liker Liker
  • GrimReaper
    GrimReaper svarte på tråden Enklokkemann?.
    Ja, jeg tror vi datt av lasset omtrent på samme tid. En gretten gammel gubbe forblir jeg nok uansett, men det hadde vært fint om gnisten...
  • GrimReaper
    GrimReaper svarte på tråden Enklokkemann?.
    Batman'en ligger trygt i safen sammen med Bjerke 100års modellen. Det er de tre jeg har igjen etter ti års dedikert lidenskap. Batman...
  • Hammerfjord
    Hammerfjord svarte på tråden Island of Watches.
    Gratulerer med 321. Det må bli deilig mykt å trykke på kronograf knappene med søylehjulet⚙️
  • kire
    kire reagerte på innlegget til lumer i Dagens klokke. Liker Liker
  • Hammerfjord
    Hammerfjord reagerte på innlegget til KentOve i Island of Watches. Liker Liker
    Omega Speedmaster Calibre 321. For en fantastisk dag dette ble for meg! Jeg bestilte denne klokken 7. Januar 2020 hos Lervik Ur. 6,5...
  • Moon phase
    Moon phase reagerte på innlegget til entroterra i Enklokkemann?. Liker Liker
    Jeg tok opp klokkeinteressen igjen i fjor og begynte med å riste liv i så mange av klokkene som mulig, noe som endte med seks brukbare...
  • Moon phase
    Moon phase reagerte på innlegget til Genta i Enklokkemann?. Liker Liker
    Fra masse klokker: Til en stk hverdagsklokke i over to år, så nesten OWG, men med tre stk men: Brukes til tur (ski, fjell, sykkel...
  • Moon phase
    Moon phase reagerte på innlegget til seiltid i Enklokkemann?. Liker Liker
    Jeg kom seint til festen, og fikk aldri oppleve den gangen man kunne kjøpe råleks over disk med rabatt uten kjøpshistorikk. Men derimot...
  • C
    Chronodiver svarte på tråden Island of Watches.
    Gratulerer med flott klokke. Og alltid forfriskende å se folk bevege seg utenfor saueflokkens innhegninger! De Cardinal Point’ene du...