Siste aktivitet

• Golfballen
    Golfballen reagerte på innlegget til andres i A. Lange & Söhne-tråden. Liker Liker
  • C
    Chronodiver reagerte på innlegget til Cse01 i Blancpain-tråden. Liker Liker
  • G
    gullet reagerte på innlegget til Hovedsignal i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
  • G
    gullet reagerte på innlegget til Klokkegutt i Vis oss din Seiko!. Liker Liker
    Tror aldri jeg har mottatt så mange komplimenter for en klokke tidligere. Her i Las Vegas hvor det er oversvømt av ordinære klokker som...
  • Hammond
    Hammond reagerte på innlegget til KentOve i Island of Watches. Liker Liker
    Omega Speedmaster Calibre 321. For en fantastisk dag dette ble for meg! Jeg bestilte denne klokken 7. Januar 2020 hos Lervik Ur. 6,5...
  • Hammond
    Hammond reagerte på innlegget til KentOve i Island of Watches. Liker Liker
    Får prøve meg på en unboxing jeg da. Klokken har vært ønsket lenge, så veldig deilig at dagen faktisk kom. Troen på det hadde jeg mistet...
  • MrRambutan
    MrRambutan reagerte på innlegget til Heftos i Enklokkemann?. Haha Haha
    Har selv vært inne på tanken, men klarer ikke snevre meg ned til tre engang, så har gitt opp og bestilt ny klokke… 🤣
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til lumer i Dagens klokke. Liker Liker
  • SpeedmasterPepsi
    SpeedmasterPepsi reagerte på innlegget til Moon phase i Sommerklokka 2026. Liker Liker
  • Hoover
    Hoover reagerte på innlegget til Maschinen i Dagens vintage. Liker Liker
    Juvenia "Jumbo Baignoire". Fikk satt denne i stand fra ikke-fungerende tilstand i går og ble ferdig med service ti minutter før...
  • Hoover
    bump
  • Auto
    Auto reagerte på innlegget til KentOve i Zenith-tråden. Liker Liker
    Jeg var innom Protid Urmaker Næss for ett par dager siden. De skal visstnok begynne med Zenith.
  • Auto
    Auto reagerte på innlegget til Ban i Zenith-tråden. Liker Liker
    For over 7 år siden var jeg tydeligvis innom David Andersen og prøvde en Defy 21 El Primero på hånden. Den falt absolutt i smak :) Litt...
  • E
    entroterra svarte på tråden Enklokkemann?.
    Jeg tok opp klokkeinteressen igjen i fjor og begynte med å riste liv i så mange av klokkene som mulig, noe som endte med seks brukbare...
  • lumer
    lumer reagerte på innlegget til Erik_SG i Dagens klokke. Liker Liker