Siste aktivitet

• Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Hvermansen i Dagens klokke. Liker Liker
    Endelig ferie…. :giggle:
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Veggur i Dagens klokke. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Cse01 i Blancpain-tråden. Liker Liker
    Hadde håpt på litt sol for å få frem mer sunburst, men jaja. Det kommer en dag i morgen og. 🌞
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Bgo80 i Blancpain-tråden. Liker Liker
    Fascinerende slank klokke - med open caseback, 10 bar WR og big date
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til BigT i Pakke fra Thune. Elsker Elsker
    Nydelig! Rett og slett.
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til Phenix i Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition. Liker Liker
    Begge kompisene mine hilser på fra morgenen av. Hjemmekokt meisbolle er godt ja.
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til Heftos i Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition. Liker Liker
    Altså, la meg utdype denne litt. Sommeren for tre år siden ble jeg dårlig mens jeg var med familien på ferie i Frankrike. Jeg skjønte...
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til Hammerfjord i Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition. Liker Liker
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til KentOve i Island of Watches. Liker Liker
    Da er det bekreftet at grail ankommer neste uke 🥳🥳
  • knb
    knb reagerte på innlegget til Tannhjulet i Pakke fra Thune. Liker Liker
    Jeg har i mange år hatt panomaticlunar som en realistisk grail. Men hatt tvil om jeg ville legge så mye i en klokke, men nå er jeg glad...
  • westmouth
    westmouth reagerte på innlegget til Dazed i KLOKKESTAFETTEN IV - Påmelding. Liker Liker
    Vi prøver igjen! :) Selvsagt ikke fordi at jeg akkurat fikk ny klokke!. ;) Klokkestafetten IV - Påmelding: Samme opplegg som forrige...
  • H
    Howie reagerte på innlegget til Tannhjulet i Pakke fra Thune. Elsker Elsker
    Jeg har i mange år hatt panomaticlunar som en realistisk grail. Men hatt tvil om jeg ville legge så mye i en klokke, men nå er jeg glad...
  • D
    Dazed opprettet en ny tråd.
    Vi prøver igjen! :) Selvsagt ikke fordi at jeg akkurat fikk ny klokke!. ;) Klokkestafetten IV - Påmelding: Samme opplegg som forrige...
  • TCB
    TCB reagerte på innlegget til backern87 i Sigarer og lightere. Liker Liker
    Gått til innkjøp av min første humidor. Et fint starter kit fra Augusto Cigars med alt som behøves. Lighter, kutter, boveda, noen...