H
Reaksjoner
0

Medlem
Sist sett

Siste aktivitet Innlegg Om

    • H
      Howie reagerte på innlegget til Loevhagen i Omega Seamaster-tråden. Elsker Elsker
      Det er noe spesielt med nye PO. Den bærer som en passe liten dykkerklokke. Omega traff innertier med denne versjonen.
    • H
      Howie reagerte på innlegget til seiltid i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
      Inspiserer byggeplass.
    • H
      Howie reagerte på innlegget til Interfector i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
      På tur m/ hunden, som ble litt sjenert og snek seg unna kameraet😂
    • H
      Howie reagerte på innlegget til Sponon i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
      Tenker at dette trolig er den mest value for buck klokka jeg noen gang har hatt.
    • H
      Howie reagerte på innlegget til Loevhagen i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
      Lager purre- og potetsuppe.
    • H
      Howie reagerte på innlegget til acnorway i acnorway's samling og galleritråd. Elsker Elsker
      Da var gullklokke endelig på plass! Det kokte ned til to. Deretter ble det én.. Pent og godt pakket for å overleve turen nordfra og...
    • H
      Howie reagerte på innlegget til Ban i Zenith-tråden. Elsker Elsker
      For over 7 år siden var jeg tydeligvis innom David Andersen og prøvde en Defy 21 El Primero på hånden. Den falt absolutt i smak :) Litt...
    • H
      Howie reagerte på innlegget til Phenix i Silver Snoopy Award.. Elsker Elsker
      Denne ble bestilt for over 3 år siden hos urmaker Lian med forbehold om at de greide og skaffe et eksemplar til butikken. Men i dag kom...
    • H
      Howie reagerte på innlegget til Phenix i Silver Snoopy Avard.. Elsker Elsker
      Denne ble bestilt for over 3 år siden hos urmaker Lian med forbehold om de greide og skaffe et eksemplar til butikken. Men i dag kom den...
    • H
      Howie reagerte på innlegget til Loevhagen i NOMOS Glashütte. Liker Liker
    • H
      Howie reagerte på innlegget til Eternamaniac i Patek Philippe-tråden. Liker Liker
      Da ble det handel! En 5196r, handlet på Watchfinder. Men ikke uten problemer. Fikk de til å sende klokka til nærmeste Watchfinder sjappe...
    • H
      Howie reagerte på innlegget til acnorway i Dagens klokke. Liker Liker
      Mer om denne her: Unboxing
    • H
      Howie reagerte på innlegget til andres i Dagens klokke. Liker Liker
    • H
      Howie reagerte på innlegget til Liern i Dagens klokke. Liker Liker
    • H
      Howie reagerte på innlegget til StigJ i Dagens klokke. Liker Liker
  • Laster inn…
  • Laster inn…