Siste aktivitet

• reldor
    reldor reagerte på innlegget til chronometer i Dagens vintage. Liker Liker
    Le Phare, 1969 Sertifisert 😀
  • reldor
    reldor reagerte på innlegget til Ambesiøsamatør i Dagens vintage. Liker Liker
  • crown guard
    crown guard svarte på tråden Dagens klokke.
    Roadtrippin
    • 1000034709.jpg
    • 1000034709.jpg
  • andres
    andres reagerte på innlegget til crown guard i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Haha Haha
    Å prøve å handle seg en Panerai på Finn.no av en person som så absolutt ikke hadde noen gode salgstricks opp i ermet. La meg gjøre det...
  • 6
    69variant reagerte på innlegget til Phenix i Silver Snoopy Avard.. Liker Liker
    Denne ble bestilt for over 3 år siden hos urmaker Lian med forbehold om de greide og skaffe et eksemplar til butikken. Men i dag kom den...
  • superlaffen
    superlaffen reagerte på innlegget til Grendel i Swatch-tråden. Haha Haha
    Enig. Stiv nypris for et stykke plast. Dog er det slik at selgere ikke er enige om en prisdiskusjon nå det er snakk om jordnære priser. 8
  • 6
    69variant reagerte på innlegget til guardsmansshoes i Dagens sko!. Liker Liker
    Takk for en veldig interessant diskusjon rundt strømpevalget mitt. Jeg har de siste årene forsøkt å fordype meg mer og mer innen sko...
  • 6
    69variant reagerte på innlegget til kire i Vis oss din GRAND Seiko!. Liker Liker
    Tilbake fra service
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Torema i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til andres i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til StigJ i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Sminker gris.... Nei, jeg polerer ikke bil med klokka på 😇
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Joachmm i Cartier-tråden. Liker Liker
    Cartier Santos titanium. Klokken var dessverre ikke kommet enda, var visst veldig populær og fremdeles 2 foran på listen for leveranse…
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Torema i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til andres i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker