Siste aktivitet

• acnorway
    Hiver meg på jeg
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Klok i Søker Android-testere til klokkeapp / klokkedagbok. Liker Liker
    Hei! Jeg har laget en Android-app som tracker presisjonen til mekaniske klokker over tid - litt som en klokkedagbok. Appen heter...
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til seiltid i Det kan se ut som om hypen nå er over. Liker Liker
    Ja, det har nok kommet en korreksjon. Av de klokkene jeg følger med på (og det er mange, men i prisklasse under 100 000 kroner) er det...
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Rød i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Den lille bak der er kollega sin :cool:
  • D
    DoDe reagerte på innlegget til crown guard i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Haha Haha
    Å prøve å handle seg en Panerai på Finn.no av en person som så absolutt ikke hadde noen gode salgstricks opp i ermet. La meg gjøre det...
  • E
    Eternamaniac reagerte på innlegget til Chronodiver i Humortråden. Liker Liker
  • Auto
    Auto reagerte på innlegget til Phenix i Silver Snoopy Award.. Liker Liker
    Denne ble bestilt for over 3 år siden hos urmaker Lian med forbehold om at de greide og skaffe et eksemplar til butikken. Men i dag kom...
  • C
    Chronodiver reagerte på innlegget til andres i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    Hyggelig gjensyn, i grunn lite. Vi klager fortsatt over at Rolex blir dyrere, og at hypen er på vei ned...
  • hgnubel
    hgnubel reagerte på innlegget til Phenix i Silver Snoopy Award.. Elsker Elsker
    Denne ble bestilt for over 3 år siden hos urmaker Lian med forbehold om at de greide og skaffe et eksemplar til butikken. Men i dag kom...
  • knb
    knb svarte på tråden Silver Snoopy Award..
    Gratulerer! Bra saker dette her…
  • knb
    knb reagerte på innlegget til Phenix i Silver Snoopy Award.. Liker Liker
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Chronodiver i Humortråden. Haha Haha
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Hammerfjord i Humortråden. Haha Haha
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Erik_SG i Humortråden. Haha Haha
    Det er del av handelsavtalen mellom EU og Australia. De blir eksportert langt under markedspris til Queensland der de har verdensledende...
  • knb
    knb reagerte på innlegget til crown guard i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Wow Wow
    Å prøve å handle seg en Panerai på Finn.no av en person som så absolutt ikke hadde noen gode salgstricks opp i ermet. La meg gjøre det...