Siste aktivitet

• Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til entroterra i Hamilton-tråden. Liker Liker
    Jeg kjøpte meg en Khaki Quartz i høst, for å ha som en liten og lett, og lettlest, turklokke. Veldig fornøyd med den. Pent sandblåst, og...
  • Cuoresportivo
    Cuoresportivo reagerte på innlegget til AndreasBt i Det kan se ut som om hypen nå er over. Liker Liker
    Jeg tror egentlig ikke kjøperne har forsvunnet. Jeg tror mange selgere fortsatt lever i 2021–2022 og håper på gårsdagens priser...
  • R
    Runem svarte på tråden Hamilton-tråden.
    Jeg er strålende fornøyd med min Hamilton.
    • Messenger_creation_B9DE4F49-6338-4E29-8C27-7E078DD1AF13.jpg
  • C
    Chronodiver svarte på tråden Hamilton-tråden.
    Jeg tenker disse her er svært mye klokke for pengene.
  • C
    Chronodiver reagerte på innlegget til entroterra i Hamilton-tråden. Liker Liker
    Jeg kjøpte meg en Khaki Quartz i høst, for å ha som en liten og lett, og lettlest, turklokke. Veldig fornøyd med den. Pent sandblåst, og...
  • S
    Ja er en utvei det. Har bestilt noe av det jeg har funnet samt batterier til quartz klokkene. Så får vi se gangen videre :giggle: Ja...
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til holmby i Div eldre arveklokker: søker mer info og deler.. Liker Liker
    klokken fra yema er kul men herpa - ville vurdert strigle opp den og latt resten fare. certinaklokken er najs - fix den også hvis du...
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til chronometer i Div eldre arveklokker: søker mer info og deler.. Liker Liker
    Hei @StigJ Hør med en lokal urmaker for best svar
  • E
    Eternamaniac svarte på tråden Humortråden.
    Selvfølgelig, de har kontorer ved siden av agurkrådet. Apropos agurkrådet som i sine forskrifter om agurker satte maximum bøying av...
  • E
    Eternamaniac reagerte på innlegget til holmby i Humortråden. Liker Liker
    er det dasspapirråd i eu?
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til Hoover i Dagens vintage. Liker Liker
    Titoni Cosmo King trolig fra 80 tallet. Urverket er et ETA 2834-2 som ble lansert i 1982 .
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til MikroKrone i Dagens vintage. Elsker Elsker
    Skjult Micro-rotor fra 1967
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til hugRmunR i Utboksing av en Cabot Watch Company "SBS MK2 SF300 QS120-DD". Liker Liker
    Ble enda et ur på meg gitt. Denne gang en CWC SBS MK2 med day/date =) Vanntetthet på 30ATM, faste baretter, kul. Ble også en grønn reim...
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til entroterra i Hamilton-tråden. Liker Liker
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til Raniets i Hamilton-tråden. Liker Liker