Siste aktivitet

• S
    StigJ reagerte på innlegget til MikroKrone i Hamilton-tråden. Liker Liker
    Jeg har i det siste fått øynene opp for Hamilton. Hvis man leter finner man mange skjulte skatter og kuriositeter, særlig på...
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til Hoover i Dagens vintage. Liker Liker
    Titoni Cosmo King trolig fra 80 tallet. Urverket er et ETA 2834-2 som ble lansert i 1982 .
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til MikroKrone i Dagens vintage. Liker Liker
    Skjult Micro-rotor fra 1967
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til Rød i Min garasje er fylt med.... Elsker Elsker
    Den lille bak der er kollega sin :cool:
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til Loevhagen i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    @Gin og @Raniets - Jeg tror ikke netto fortjeneste for Omega er så mye større en Certina, da Omega har utgifter til brand ambasadors...
  • MikroKrone
    MikroKrone svarte på tråden Dagens vintage.
    Skjult var nok ikke riktig ordbruk. Det jeg ville frem til var at ingenting tilsier at denne klokken har et urverk med en mikro-rotor...
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til Loevhagen i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    Man gjør seg noen refleksjoner når det er over 90K i prisforskjell på disse to…
  • R
    Raniets reagerte på innlegget til entroterra i Hamilton-tråden. Liker Liker
    Jeg kjøpte meg en Khaki Quartz i høst, for å ha som en liten og lett, og lettlest, turklokke. Veldig fornøyd med den. Pent sandblåst, og...
  • holmby
    holmby svarte på tråden Humortråden.
    er det dasspapirråd i eu?
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til holmby i Dagens vintage. Liker Liker
    men, hvordan skjult?
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til entroterra i Hamilton-tråden. Liker Liker
    Jeg kjøpte meg en Khaki Quartz i høst, for å ha som en liten og lett, og lettlest, turklokke. Veldig fornøyd med den. Pent sandblåst, og...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Erik_SG i Hamilton-tråden. Liker Liker
    Hamilton lagde nydelige armbåndsur på tjue og trettitallet. Jeg har mange Hamilton, men kun lommeur. Flere av dem er i denne tråden...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til holmby i Hamilton-tråden. Liker Liker
    jeg elsker slik reim som på den i midten; rynkete & sømløst🙂
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Raniets i Hamilton-tråden. Liker Liker
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til acnorway i Dagens klokkebakside. Liker Liker