Siste aktivitet

• Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Loevhagen i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    Off-topic, og fun fact: OWG via søsterforumet KS har da samlet inn over 700.000 kroner over 5 år til MSD . :) Bare i 2026 ble ble det...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til StigJ i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Regner med du mener dcn.no :giggle: Er innom der også nesten hver dag og myser selv om det ikke skjer noe særlig der lengre. Veldig synd...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Spring Drive i Bilsnakk. Liker Liker
    På flyplassen i Roma i dag!
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til crown guard i Service av Seikos aller viktigste klokke noensinne?. Liker Liker
    I dag kom den siste delen jeg har ventet ifra frihetens land (Usa). Snill Yanker fra et forum som har solgt med et nytt NOS glass...
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til seikoslo i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til Genta i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Vi brenner bål på skitur #dendubruker
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til acnorway i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Omegaen fikk en kraftig advarsel om at den må bevise sin plass i boksen Fikk den over på gummi-rem og tok den med på dagens...
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til Bgo80 i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Ut på tur
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til kire i Dagens IWC. Liker Liker
    Planla ikke å være OWG i mars (kjøpt 1. mars), men hadde kommet til dag 19 og tenkte jeg skulle prøve å holde ut. Denne har virkelig...
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til Loevhagen i April - En omvendt OWGM (One Watch Guy March). Liker Liker
    Etter å ha båret nesten bare PO siden midten av desember 2025, og hele mars via OWGM, er det på tide med en annen utfordring i april...
  • crown guard
    crown guard reagerte på innlegget til Hoover i Dagens vintage. Liker Liker
    Jeg blir bare mer og mer glad i denne gamle Seikon så nå blir den brukt.
  • Benno von Archimboldi
    Benno von Archimboldi reagerte på innlegget til KlokkeKjell i Dagens klokke. Liker Liker
    Dagens franske diver på vei til snorklings i Cousteau Reserve
  • Benno von Archimboldi
    Benno von Archimboldi reagerte på innlegget til Suften i Dagens klokke. Liker Liker
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til KlokkeKjell i Dagens klokke. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til KlokkeKjell i Dagens klokke. Liker Liker