Siste aktivitet

• Suften
    Suften reagerte på innlegget til Dryfly i Dagens vintage. Liker Liker
  • Suften
    Suften reagerte på innlegget til Loevhagen i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    Off-topic, og fun fact: OWG via søsterforumet KS har da samlet inn over 700.000 kroner over 5 år til MSD . :) Bare i 2026 ble ble det...
  • Suften
    Suften reagerte på innlegget til speedieThomas i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    Siste dag av min One Watch Guy Month - Planet Ocean (Previous Revision) Edition Konklusjon: Første fulle måned i ett strekk med denne...
  • Suften
    Suften reagerte på innlegget til seikoslo i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
  • Suften
    Suften reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Sitter å beundrer ny boks sendt fra Bosphorus! Ekstrem kvalitet - sånn jeg liker det!
  • Suften
    Suften reagerte på innlegget til jvj75 i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Hagearbeid
  • Suften
    Suften svarte på tråden Breitling-tråden.
    Ja, dette er lekkert!!
  • Suften
    Suften reagerte på innlegget til JørgenO i Breitling-tråden. Liker Liker
    Nydelig, blir det riktige ordet!
  • Måsabjønn
    Synes å huske deg/denne fra den.no i sin storhetstid : ). Artig at du har den enda!
  • andres
    andres reagerte på innlegget til JørgenO i Breitling-tråden. Liker Liker
    Nydelig, blir det riktige ordet!
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens middag. Liker Liker
    Resten av dagen er det kun havregryn og nøtter, så det er ikke all what it seems. ;) Er vel det man kan kalle et balansert kosthold. Min...
  • Måsabjønn
    Måsabjønn reagerte på innlegget til Jon Henrik i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Føler jeg har funnet en miks som passer for meg :geek: Den ene (sølvgrå facelift, den andre har eksen) får meg fra A-til-Å, er...
  • Måsabjønn
    Måsabjønn reagerte på innlegget til Klokkegutt i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Bilinteressen har vært dalende de siste årene, så har slått meg til ro med en akseptabel (og godt aldrende) miks av bensin, diesel og...
  • Måsabjønn
    Måsabjønn reagerte på innlegget til StigJ i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Det gledes til å få på skilt igjen for sesongen. Har lovet meg selv å kjøre på den en del kilometer i år. Tur til både Lærdal og...
  • Måsabjønn
    Måsabjønn reagerte på innlegget til Bullitt i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Kjøpt inn sent på høsten og tilbake fra lagring. Ser frem til å bli bedre kjent ❤️