Siste aktivitet

• Hvalrossen
    Hvalrossen reagerte på innlegget til seiltid i Tidssonen verden rundt. Elsker Elsker
  • Hvalrossen
    Hvalrossen reagerte på innlegget til KlokkeKjell i Tidssonen verden rundt. Liker Liker
    Kan legge til Guadeloupe på samme listen da kanskje..?
  • Hvalrossen
    Hvalrossen reagerte på innlegget til Henrik C i Tidssonen verden rundt. Liker Liker
    Sint Maarten er eget land og del av Kongeriket Nederland. Egentlig likt som Grønland ;) Jeg tar selvkritikk på at det kun er synlig i...
  • Hvalrossen
    Hvalrossen reagerte på innlegget til seiltid i Tidssonen verden rundt. Liker Liker
    Takk for nye bidrag, dere! Jeg har endelig fått oppdatert tråden listene, og vi står fortsatt med 109 besøkte land. @Henrik C: Jeg er...
  • Hvalrossen
    Hvalrossen reagerte på innlegget til Jørgen i Tidssonen verden rundt. Liker Liker
    En Datograph med Tallinn, Estland i bakgrunnen :)
  • Hvalrossen
    Hvalrossen svarte på tråden Høstdepresjon.
    Jepp, venter vi ...
  • Pollux
    Pollux reagerte på innlegget til Todda i Dagens hund. Elsker Elsker
  • Todda
    Todda reagerte på innlegget til Jon Henrik i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Føler jeg har funnet en miks som passer for meg :geek: Den ene (sølvgrå facelift, den andre har eksen) får meg fra A-til-Å, er...
  • Todda
    Todda reagerte på innlegget til Klokkegutt i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Bilinteressen har vært dalende de siste årene, så har slått meg til ro med en akseptabel (og godt aldrende) miks av bensin, diesel og...
  • Todda
    Todda reagerte på innlegget til Bullitt i Min garasje er fylt med.... Elsker Elsker
    Kjøpt inn sent på høsten og tilbake fra lagring. Ser frem til å bli bedre kjent ❤️
  • Todda
    Todda reagerte på innlegget til Heftos i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Norefjell forrige helg:
  • kh93
    kh93 reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens middag. Liker Liker
    Hyttemiddag. Sitronkylling med stappe av hvitløk og poteter.
  • Hvalrossen
    Hvalrossen svarte på tråden Velg din overskrift.
    Herlig, ekte klokkeglede. Nyt den!
  • politrew
    politrew reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Liker Liker
    Avtalt å hente klokka i morgen. Så om det er av interesse, så kan jeg dele noen bilder her.
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Genta i Rolex Daytona-tråden. Liker Liker
    Gal dame. Flott klokke. ————— skille ————— Kvinneklokke til flott kvinne: @Edzilla Kos deg i dag :love: