Siste aktivitet

• H
    HK_HNK reagerte på innlegget til William Lumbergh i Klokketips og inngravering. Liker Liker
    100% Nomos.dersom du liker de. Det er mye for pengene (velkommen til galehuset) og litt særegent. Dersom det er en klokke du vil bruke...
  • H
    HK_HNK svarte på tråden Klokketips og inngravering.
    Takk, Ikaros En veldig fin tilbakemelding fra deg. Denne tilbakemeldingen har låst meg til Nomos. Jeg må lese meg opp på manuelt...
  • H
    HK_HNK reagerte på innlegget til Ikaros i Klokketips og inngravering. Liker Liker
    Hei, Og velkommen inn hit. Fortellingen din slår meg hardt. Kondolerer så mye med din bestevenn. Jeg synes det er et beundringsverdig...
  • Benno von Archimboldi
    Benno von Archimboldi reagerte på innlegget til Heftos i Urmaker Bjerke. Liker Liker
    Leverte nylig min 116520 som ble kjøpt NOS av meg for ca et år siden til service hos Bjerke. Den har ligget ubrukt siden den var ny i...
  • Benno von Archimboldi
    Benno von Archimboldi reagerte på innlegget til lahey i Klokkespotting. Liker Liker
    Bedre bilde (fra ep7 i teateret)
  • H
    Howie reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Liker Liker
    Breaking News! Men da blir det kanskje dobbel unboxing her i år ❤️
  • H
    Howie reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Liker Liker
    Avtalt å hente klokka i morgen. Så om det er av interesse, så kan jeg dele noen bilder her.
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til RemiWM i Den o' store Omega Speedmaster-tråden. Liker Liker
    Liten kveldstur i skauen med bikkja…
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Liker Liker
    Avtalt å hente klokka i morgen. Så om det er av interesse, så kan jeg dele noen bilder her.
  • RemiWM
    Liten kveldstur i skauen med bikkja…
    • IMG_4030.jpeg
    • IMG_4031.jpeg
    • IMG_4032.jpeg
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Liker Liker
  • D
    DoDe reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Liker Liker
  • Watcher
    Watcher reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Elsker Elsker
  • Vidar
    Vidar reagerte på innlegget til Todda i Dagens hund. Liker Liker
  • chrbir
    chrbir reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Elsker Elsker