Siste aktivitet

• Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Genta i Rolex Daytona-tråden. Liker Liker
  • politrew
    politrew reagerte på innlegget til mr.quick i Dagens sko!. Liker Liker
    Quarvif
  • politrew
    politrew reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Audemars Piguet-tråden. Liker Liker
    Jepp, dette er et beist av en klokke med sine 43 mm og 14,5 mm tykk og store pushere. Tross dette, synes jeg Royal Oak Offshore kler...
  • politrew
    politrew reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Audemars Piguet-tråden. Liker Liker
    Klokker er litt som damer – de kan se helt rå ut i halvdunkelt lys på en bar klokken to om natta. Men når dagslyset treffer morgenen...
  • politrew
    politrew reagerte på innlegget til Edzilla i Audemars Piguet-tråden. Liker Liker
  • politrew
    politrew reagerte på innlegget til Edzilla i Audemars Piguet-tråden. Liker Liker
  • politrew
  • Hvalse
    Hvalse reagerte på innlegget til Jon Henrik i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Føler jeg har funnet en miks som passer for meg :geek: Den ene (sølvgrå facelift, den andre har eksen) får meg fra A-til-Å, er...
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Labbos i Dagens klokke. Liker Liker
    På med kyllingdrakt, påskereim og generell stemning på fjellet. God påske!
  • G
    gullet svarte på tråden Glashütte Original-tråden.
    Usikker på om rett caption er «Summer is in the air» eller «Love is in the air»😍
    • IMG_9123.jpeg
  • andres
    andres reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Elsker Elsker
    Breaking News! Men da blir det kanskje dobbel unboxing her i år ❤️
  • G
    gullet reagerte på innlegget til Loevhagen i Vintips. Liker Liker
    Helt enig. Flott poeng. Vi bør heller ikke kjøpe franske viner på grunn av kolonialismen. Det er også litt leit at gode viner fra Ch...
  • G
    gullet reagerte på innlegget til Golfballen i Vintips. Liker Liker
    Chanin er alltid digg! Sanford & Benedict 2021 har de på lager på Holmen-senteret :) https://www.vinmonopolet.no/p/15834201
  • G
    gullet reagerte på innlegget til Henrik C i Vintips. Liker Liker
    Ridge kan vel også være verdt å sjekke i den prisklassen. Usikker hvor mye PN de har tilgjengelig på polet nå, men de har generelt mye...