Siste aktivitet

• G
    gullet reagerte på innlegget til ilpadrino i Vintips. Liker Liker
    Hirsch, Kutch, Au Bon Climat, Ridge, Deovlet og enkelte fra Tyler er verdt å sjekke ut i den sammenhengen.
  • G
    gullet reagerte på innlegget til larskp86 i Vintips. Liker Liker
    Jeg ville satt pris på - Domaine de la cote estate pinot - sandhi romance pinot noir - littorai les larmes( eller helst single...
  • G
    gullet reagerte på innlegget til Jon Henrik i Den store Longines-tråden. Liker Liker
    Longines oppdaterer HydroConquest! https://www.tidssonen.no/longines-lanserer-nye-hydroconquest/
  • G
    gullet svarte på tråden Min garasje er fylt med....
    Jeg sliter så med å finne en bedre allround bil enn Panamera hybrid. Er på min tredje 971 og med et forbruk på 0,3-.0,4, god lyd...
  • Sindregb
    Sindregb svarte på tråden Vintips.
    Vanskelig å komme med anbefaling, det kommer helt an på hva man liker/har lyst på. Det enkle svaret er vel kanskje Krug, men dersom man...
  • flyback
    flyback reagerte på innlegget til Edzilla i Klokkespotting. Liker Liker
    Deilig Rolex Day Date på Joel i Harry Hole på Netflix ☺️
  • flyback
    flyback svarte på tråden Klokkespotting.
    Harry da, vintage Seamaster? 😎
    • IMG_1110.jpeg
  • G
    gullet reagerte på innlegget til Jon Henrik i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Føler jeg har funnet en miks som passer for meg :geek: Den ene (sølvgrå facelift, den andre har eksen) får meg fra A-til-Å, er...
  • G
    gullet reagerte på innlegget til Klokkegutt i Min garasje er fylt med.... Elsker Elsker
    Bilinteressen har vært dalende de siste årene, så har slått meg til ro med en akseptabel (og godt aldrende) miks av bensin, diesel og...
  • kire
    kire reagerte på innlegget til acnorway i Dagens klokke. Liker Liker
  • G
    gullet reagerte på innlegget til Bgo80 i Blancpain-tråden. Liker Liker
    Endelig påskeferie, og ut på tur - med Milspec
  • G
    gullet reagerte på innlegget til acnorway i Breguet-tråden. Liker Liker
    Mye spill i denne skiven. Veldig vanskelig å fange på kamera.
  • G
    gullet reagerte på innlegget til sf82 i Dagens vin. Liker Liker
    Nytt bekjentskap. Kan bli flere av denne. Kjøleskapkald: sval, røde bær, nesten som saft. Men godt. Alternativ til rosé for manne-menn...
  • Sindregb
    Sindregb reagerte på innlegget til Preacher i Vintips. Liker Liker
    Ok, da blir det å kjøpe en og sette vekk i så fall. Men i samme prisleie, som er mer drikkeklar, hva anbefales?
  • Jon Henrik
    Jon Henrik reagerte på innlegget til Edzilla i Klokkespotting. Liker Liker
    Her er et bedre bilde av klokka som er med i Harry Hole-serien på Netflix.