Siste aktivitet

• MrLie
    MrLie opprettet en ny tråd.
    Nøytral klokkeboks selges! Ønsker 350,-
  • knb
    knb reagerte på innlegget til Eternamaniac i Den lille Omega Constellation-tråden. Liker Liker
    Denne er produsert i 1952, men ifølge garantien ble den solgt først i 1956 til en Mr Hawking I Cornwall, kom med original boks. Rose...
  • knb
    knb reagerte på innlegget til MikroKrone i Den lille Omega Constellation-tråden. Liker Liker
    Oi, pene ting skjer i Constellation familien!
  • H
    Howie reagerte på innlegget til acnorway i Unboxing - ikke en dressklokke. Liker Liker
  • H
    Howie reagerte på innlegget til acnorway i Unboxing - ikke en dressklokke. Liker Liker
    Der var den. En Breguet Marine 5817. Jeg trodde helt ærlig jeg skulle hate lenken, men den er faktisk ganske kul "live".
  • H
    Howie reagerte på innlegget til Heftos i Urmaker Bjerke. Liker Liker
    Leverte nylig min 116520 som ble kjøpt NOS av meg for ca et år siden til service hos Bjerke. Den har ligget ubrukt siden den var ny i...
  • H
    Howie reagerte på innlegget til MikroKrone i Den lille Omega Constellation-tråden. Liker Liker
    Oi, pene ting skjer i Constellation familien!
  • H
    Howie reagerte på innlegget til Eternamaniac i Den lille Omega Constellation-tråden. Liker Liker
    Denne er produsert i 1952, men ifølge garantien ble den solgt først i 1956 til en Mr Hawking I Cornwall, kom med original boks. Rose...
  • H
    Howie reagerte på innlegget til Audjoh i NOMOS Glashütte. Liker Liker
    Kolleksjonen utvides med nye farger
  • westmouth
    westmouth reagerte på innlegget til Chronodiver i Velg din overskrift. Liker Liker
    Dovre falt Helvete frøs til is Upløyd mark Løftebrudd Ja mine venner, dette så jeg ikke komme. Eller jo, på en eller annen måte...
  • westmouth
    westmouth reagerte på innlegget til acnorway i Unboxing - ikke en dressklokke. Liker Liker
    Der var den. En Breguet Marine 5817. Jeg trodde helt ærlig jeg skulle hate lenken, men den er faktisk ganske kul "live".
  • westmouth
    westmouth reagerte på innlegget til acnorway i Unboxing - ikke en dressklokke. Liker Liker
  • Mr Davis
    Mr Davis reagerte på innlegget til BigT i Vintips. Liker Liker
    Nå var det vel nettopp amerikansk pinot som var ønsket anbefaling her? Jeg kan heller ikke forstå hvorfor vi skal straffe amerikanske...
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til Klokkegutt i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Bilinteressen har vært dalende de siste årene, så har slått meg til ro med en akseptabel (og godt aldrende) miks av bensin, diesel og...
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til Eternamaniac i Den lille Omega Constellation-tråden. Liker Liker