Siste aktivitet

• S
    StigJ reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Hammerfjord i Neste Panerai - Submersible eller Radiomir?. Liker Liker
    Det burde bli en historikk Radiomir. Sånn hadde jeg kjørt det. Og med en Bjerkviking burger for å feire den;)
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Thomas84 i Neste Panerai - Submersible eller Radiomir?. Liker Liker
    Jeg har 372 som grunnstein i Panerai-"samlingen" min. Jeg er veldig glad for at jeg gikk litt av av boksen og valgte en hvit submersible...
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Loevhagen i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    Dag 12.
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Jone i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til hgnubel i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til MikroKrone i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Trbl i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Hammerfjord i Dagens klokke. Liker Liker
  • Jon Henrik
    Jon Henrik reagerte på innlegget til Loevhagen i Humortråden. Elsker Elsker
    Seriøs preservering av veteranbil nær havet på Kypros. Passer best i denne tråden, for det så litt onkel Skrue og Andebyaktig ut IRL.
  • ruudsmuud
    ruudsmuud reagerte på innlegget til Gin i Klokkespotting. Liker Liker
    Monsen sin nye serie på NRK (akkurat nå) begynner med «ulvejakt» i Østmarka. Poster her noen bilder fra min egen ulvejakt i området...
  • S
    StigJ reagerte på innlegget til Loevhagen i Humortråden. Liker Liker
    Seriøs preservering av veteranbil nær havet på Kypros. Passer best i denne tråden, for det så litt onkel Skrue og Andebyaktig ut IRL.
  • S
    StigJ svarte på tråden Humortråden.
    Ganske kjekke de der hvis man er over gjennomsnittet glad i og redd for bilen. En vifte med filter holder boblen oppblåst og støv, dritt...
  • ruudsmuud
    ruudsmuud reagerte på innlegget til Loevhagen i Klokkespotting. Liker Liker
    AP RO på maskinfører ansatt i konkursrammede B&G?
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Jone i Dagens klokke. Liker Liker