Siste aktivitet

• Hermansen
    Hermansen reagerte på innlegget til kristianc3 i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 svarte på tråden Dagens klokke.
    • IMG_3611.jpeg
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til kristianc3 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til kristianc3 i Dagens klokke. Liker Liker
  • holmby
    holmby svarte på tråden Bunader?.
    les her: https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/telemarksbunaden_-historia-om-_bolla_-og-hennar-arv-1.17794490
  • speedieThomas
    speedieThomas reagerte på innlegget til KentOve i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    90% oransje, 10% blå. Blå er mye kulere irl enn hva jeg tenkte. Sort er utelukket. For meg er nye PO tett på innertier. Du ser fortsatt...
  • kire
    kire reagerte på innlegget til kristianc3 i Dagens klokke. Liker Liker
  • crown guard
    crown guard reagerte på innlegget til Hammerfjord i UNBOXING - etter halvannet år kom mailen fra Bjerke!. Liker Liker
    Ironi kommer sjeldent med nordmennene sitt første par ski:unsure: Og jeg bruker truger...
  • KentOve
    KentOve reagerte på innlegget til SimSVa i Jaeger-LeCoultre-tråden. Liker Liker
    Ny reim ble så godt som ny klokke. Reverso er en veldig allsidig klokke
  • moses
    moses svarte på tråden Gullkorn fra Finn.no.
    Den er drøy, men han har da ihvertfall fått med seg at det er en GMT-Master, i motsetning til den jeg la ut.
  • moses
    moses reagerte på innlegget til Hovedsignal i Gullkorn fra Finn.no. Liker Liker
    https://www.finn.no/344363674
  • KentOve
    KentOve reagerte på innlegget til Bgo80 i Watches and Wonders 2026. Liker Liker
    Mine spekulasjoner: - Urverket fra Land-Dweller inn i en annen serie - ny Milgauss er en god kandidat pga. antimagnetisme. Edelt metall...
  • KentOve
    KentOve reagerte på innlegget til hanse i Watches and Wonders 2026. Liker Liker
  • KentOve
    KentOve svarte på tråden Omega Seamaster-tråden.
    90% oransje, 10% blå. Blå er mye kulere irl enn hva jeg tenkte. Sort er utelukket. For meg er nye PO tett på innertier. Du ser fortsatt...
  • Chalshus
    Chalshus reagerte på innlegget til holmby i Hi-Fi tråden. Haha Haha
    ser jo fullstendig space ut og garantert fett, men her stikker jo alt seg ut - men det var sikkert ikke helt slik du mente det :mrgreen: