Siste aktivitet

• K
    Klokkeristen82 opprettet en ny tråd.
    Selger en ikonisk Omega Seamaster Diver 300M “No Time to Die”, kjøpt ny hos Urmaker Lian i 2020. Klokken er i perfekt stand, har blitt...
    • IMG_0177.jpeg
    • IMG_0181.jpeg
    • IMG_0168.jpeg
    • IMG_0178.jpeg
    • IMG_0180.jpeg
  • chronometer
    En av dagene under OL med mange norske medaljer, var Marvin Victory på armen 🥇 Jeg har fått streng beskjed om å ha den på armen under...
    • IMG_3419.jpeg
  • Donnerwetter
    Donnerwetter reagerte på innlegget til Ckirkemo i Dagens klokke. Liker Liker
    Sea-Gull Han Dynasty
  • Matsmet
    Matsmet reagerte på innlegget til MikroKrone i Raymond Weil Millesime. Liker Liker
    De må ha skaffet seg en inhouse entusiast, det er ingen annen måte å score så mange blink!
  • Matsmet
    Matsmet reagerte på innlegget til hgnubel i Raymond Weil Millesime. Liker Liker
    Første månefase-milesime på lenke på TS? :D
  • Todda
    Todda reagerte på innlegget til Chronodiver i Humortråden. Wow Wow
    Første dag tilbake i full jobb etter 13 mnd pga trynings på sykkel med påfølgende operasjoner. Så tryner jeg på sykkel på veien dit...
  • Todda
    Todda reagerte på innlegget til Loevhagen i Humortråden. Haha Haha
    En klassiker...
  • F
    foselo reagerte på innlegget til chronometer i Dagens vintage. Liker Liker
    Dagens stemmegaffel, sertifisert også.
  • F
    foselo reagerte på innlegget til Maschinen i Dagens vintage. Liker Liker
    Første ordentlige Certina i samlingen min. Morsom modell - sitter som et skudd!
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til El Gringo i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Longer litt på Gardermoen
  • S
    sonman opprettet en ny tråd.
    Selger en pen Tudor Black Bay Fifty-Eight “Navy Blue” (39 mm). Den 39mm store urkassen passer både til herre og damer, kan brukes både...
    • IMG_0646.jpeg
    • IMG_4397.jpeg
    • IMG_4285.jpeg
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til speedieThomas i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    Min første OWG March skrider frem 😄
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til El Gringo i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til chronometer i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Vintage februar :cool:
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til El Gringo i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Longer litt på Gardermoen