Siste aktivitet

• J
    jvj75 reagerte på innlegget til lumer i Dagens klokke. Liker Liker
  • UJU
    UJU reagerte på innlegget til backern87 i Humortråden. Liker Liker
    Ikke bare i Midtøsten det er krig..
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til Chronodiver i Humortråden. Liker Liker
    Ja. I mitt gamle liv ropte vi ; Til Valhalla! Nå om dagen går det mest i : Til Suunaas!
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til Hammerfjord i Humortråden. Liker Liker
    Skal du sykle til jobben til du faller i rullestolen...? :unsure:
  • Maschinen
    Maschinen reagerte på innlegget til Chronodiver i Humortråden. Liker Liker
    Første dag tilbake i full jobb etter 13 mnd pga trynings på sykkel med påfølgende operasjoner. Så tryner jeg på sykkel på veien dit...
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til Hammerfjord i Dagens klokke. Liker Liker
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til lahey i Dagens klokke. Liker Liker
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til lumer i Dagens klokke. Liker Liker
  • L
    Larsnie reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 12: Rolex Explorer 1 36mm two tone. Denne kom så å si som lyn fra klar himmel, og ble umiddelbart hatet av 80% av fanboys, inkludert...
  • L
    Larsnie reagerte på innlegget til Sciarra i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Etter en hviledag i går har det blitt denne i dag. Squale 2002 101 Atmos. Klokken som dekker mitt behov når jeg kjenner på trangen til å...
  • Liern
    Liern reagerte på innlegget til Loevhagen i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    OWG er i gang, så da blir det trolig noen bilder av den oransje PO'n i denne tråden - hvis jeg holder ut med kun den ene PO'n på armen...
  • Liern
    Da er man klar for OWG mars.
  • L
    Larsnie reagerte på innlegget til Chronodiver i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Elsker Elsker
    Altså @andres ; først og fremst må jeg jo bare få sagt at for en monogamist på 35 året så er jo dette reneste Bonnie Blue-tråden! Men...
  • Liern