Siste aktivitet

• Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Erik_SG i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Lunch.
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Genta i Dagens klokke. Liker Liker
    Gammal klokke, ny inni, moderne størrelse, arv og sterke følelser, ny reim, kan det bli bedre?
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til Veggur i Dagens klokke. Liker Liker
  • Vermin
    Vermin reagerte på innlegget til SpaceCowboy i Dagens klokke. Liker Liker
  • TCB
    TCB reagerte på innlegget til Edward i Dagens sko!. Liker Liker
    Decapant tar flekkene. Nå er jeg litt usikker på hvor langt ned jeg må ta overflaten, så da får de en runde til for å være sikker.
  • kire
    kire reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 19/19: Så var siste dag kommet. Jeg har spart en spesiell klokke til anledningen. Min arvede Certina Bristol 235. Nok en gang...
  • kire
    kire svarte på tråden Dagens klokke.
    • IMG_4365.jpeg
  • HadronCollider
    Fantastisk! Jeg har en Longines Flagship etter min forlengst avdøde morfar som også trenger service.. 🤔
  • ordinary
    ordinary reagerte på innlegget til gullet i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    Ref min «problemstilling» ovenfor, fikk jeg endelig tak i en av alternativene på listen min. Det ble en GO PanoMaticLunar i rosegull. De...
  • Rød
    Rød reagerte på innlegget til Heftos i Bilsnakk. Elsker Elsker
    Det har vært en god dag:
  • Rød
    Rød reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Elsker Elsker
    Dag 19/19: Så var siste dag kommet. Jeg har spart en spesiell klokke til anledningen. Min arvede Certina Bristol 235. Nok en gang...
  • Rød
    Rød reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 18/19: Grunnen til min klokkeinteresse må sies å være dagens klokke. Det var her det hele startet. Jeg fikk en arv etter at nære...
  • Rød
    Rød reagerte på innlegget til andres i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Liker Liker
    Dag 27: Tudor Pelagos 39mm. Her syns jeg Tudor traff spikeren på hodet. Fin størrelse, flott kasse med chamfers, mikrojustering på...
  • Edzilla
    Edzilla reagerte på innlegget til holmby i Humortråden. Elsker Elsker
    nei så jævlig bra - lenge siden jeg har ledd så lenge 🤣🤣