Siste aktivitet

• R
    Raniets reagerte på innlegget til Johan På Snippen i Hi-Fi tråden. Liker Liker
    Jeg hadde et par AKG K701 jeg brukte med PCen, matet gjennom en Cambridge Audio DacMagic og en SPL Auditor forsterker. Hodetelefonene...
  • pistasjkis
    pistasjkis svarte på tråden Høstdepresjon.
    Tillater meg å dra frem denne fra julaften 2024. Altså, antok han at klokken ville være klar for levering om +/- en måned, for 13...
  • Donnerwetter
    Donnerwetter reagerte på innlegget til Cveastad i Dagens klokke. Liker Liker
    Test klokken for å se om Bronze er noe for meg
  • TCB
    TCB reagerte på innlegget til Golfballen i Slips. Liker Liker
    Morsom tråd! Imo er det lite som slår et flaskgrønt eller mørkeblått grenadineslips med en perfekt four in hand. Ellers er det synd at...
  • TCB
    TCB reagerte på innlegget til Golfballen i Slips. Liker Liker
    Dagens😁
  • Esjololino
    Esjololino reagerte på innlegget til Jone i Dagens klokke. Liker Liker
  • Cveastad
    Cveastad svarte på tråden Dagens klokke.
    Test klokken for å se om Bronze er noe for meg
    • IMG_3183.jpeg
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til Klokkegutt i Dagens klokke. Liker Liker
    Heldigvis er den vanntett!
  • Donnerwetter
    Donnerwetter reagerte på innlegget til Genta i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Liker Liker
    Skjerpings media og VG! Ja, Epstein var kjip type, og en uheldig type å henge sammen med. Men at han ville få hår klippet fortjener ikke...
  • Donnerwetter
    Donnerwetter reagerte på innlegget til Klokkegutt i Dagens klokke. Liker Liker
    Heldigvis er den vanntett!
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Liker Liker
    Siste nytt! Hvis nå Rexhep er fornøyd med skiven, så skal klokken være klar for overlevering i slutten av april!
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til OBJ i Minefelt: Panerai på lenke (og dens menighet). Liker Liker
    Synes panerai med lenke er fint. Har selv panerai-lenke i kombinasjonen stål/titan som jeg er veldig fornøyd med. Usikker på om den er...
  • Jon Henrik
    Jon Henrik reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Wow Wow
    Siste nytt! Hvis nå Rexhep er fornøyd med skiven, så skal klokken være klar for overlevering i slutten av april!
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens IWC. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Liker Liker