Siste aktivitet

• S
    Smokeless reagerte på innlegget til Raymond75 i Dagens klokke. Liker Liker
  • S
    Smokeless reagerte på innlegget til deBalzac i Dagens klokke. Liker Liker
  • Shawn Carter
    Shawn Carter reagerte på innlegget til uret i Jaeger-LeCoultre-tråden. Liker Liker
  • Koonig
    Koonig reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens middag. Liker Liker
    Lager familiemiddag. Helstekt Angus entrecôte, potetmos med hvitløk, asiatisk glaze/saus og crispy parmesanflak som topping.
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Gin i Æ har fire fine lænestola. Elsker Elsker
    Det var en prosess kan jeg si deg. Min mor røkte 40 om dagen og alt hjemme hos henne bar preg av det. Når ungene våre hadde vært der på...
  • mr.quick
    mr.quick reagerte på innlegget til Loevhagen i NOMOS Glashütte. Liker Liker
    EPI-lærreim er noe litt annerledes. Anbefales å sjekke opp EPI-reimer til e.g. N O M O S.
  • mr.quick
    mr.quick reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens middag. Liker Liker
    I dag følte man for å lage asiatiskinspirert indrefilet med stekt ris og litt stingy saus og hakkede peanøtter. Kjøttet er så mørnet ar...
  • mr.quick
    mr.quick reagerte på innlegget til holmby i Dagens middag. Liker Liker
    eggedosis. dett var dett.
  • mr.quick
    mr.quick reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens middag. Liker Liker
    Obligatorisk etter å ha stekt kjøtt: Lage saus fra smakene i panna og klar til neste middag. Nydelig, silet og fyldig...
  • M
    MrRoy svarte på tråden Glashütte Original-tråden.
    • IMG_8624.jpeg
  • chrbir
    chrbir reagerte på innlegget til Gin i Tudor-tråden. Liker Liker
  • mr.quick
    https://urmakerchristensen.no/produkt/certina-ds-2-c0242073311100/ Samboeren min har en DS-2 som hun eeeelsker. Hun har også en DS...
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Gin i Tudor-tråden. Liker Liker
  • Oddemann
    Oddemann reagerte på innlegget til Gin i Æ har fire fine lænestola. Liker Liker
    Det var en prosess kan jeg si deg. Min mor røkte 40 om dagen og alt hjemme hos henne bar preg av det. Når ungene våre hadde vært der på...
  • Ckirkemo
    Ckirkemo reagerte på innlegget til Donnerwetter i Breitling-tråden. Liker Liker