Siste aktivitet

• Hermansen
    Hermansen reagerte på innlegget til Heftos i Bilsnakk. Liker Liker
    Woop woop, ser ut som jeg får en tidlig julegave i år:
  • Bgo80
    Kveldstur
    • IMG_0560.jpeg
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Kruttskjegg i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til Grendel i Bilsnakk. Wow Wow
    (Da jeg i "preview'en" av bildene i mailen min fikk jeg litt Christine-vibber av det nederste bildet.....) 8- D
  • Erik_SG
    Erik_SG reagerte på innlegget til chrbir i Universal Genève-tråden. Liker Liker
    "Tribute to the Nina Compax" Movement: Restored Universal Genève Caliber 281, manual, approx. 36h power reserve Diameter: 36...
  • Consigliere
    Consigliere reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • andres
    andres reagerte på innlegget til chrbir i Patek Philippe-tråden. Haha Haha
    Patek 1415 med dyslektisk bezel, solgt av Phillips sist helg: "..the only example known of a pink gold world time wristwatch with flat...
  • S
    Skogens Baron reagerte på innlegget til Kongradi i Min garasje er fylt med.... Liker Liker
    Hadde penger klare til en Panda Daytona. Endte med å kjøpe en Panda 4x4 :giggle:
  • Erik_SG
    Erik_SG svarte på tråden Universal Genève-tråden.
    Jeg kan nok ha lyst på en fremtidig Nina Rindt, eller en deilig evil Nina. Vi får se hva de gjør ut av det. Men for nå får min gamle...
  • hgnubel
    hgnubel reagerte på innlegget til crown guard i HJELP! Jeg skal lære meg å skru klokker!. Liker Liker
    Jeg fikk også prøvd meg på full demontering av verket, noe som var litt utfordrende grunnet en gjennomgående aksling med påpresset...
  • Don Jon
    Don Jon reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • jorol
    jorol reagerte på innlegget til Heftos i Dagens sko!. Liker Liker
    Noe jeg dessverre gjør alt for sjelden…
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Kruttskjegg i Dagens sko!. Liker Liker
    Varmt og godt, med ekstra tykk ullsåle lagt inn
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Heftos i Dagens sko!. Liker Liker
    Noe jeg dessverre gjør alt for sjelden…
  • andres
    andres reagerte på innlegget til WatchByA i Patek Philippe-tråden. Elsker Elsker