Siste aktivitet

• Auto
    Auto reagerte på innlegget til Vestante i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    Hmmm..... Registrerer at jeg stadig oftere faller i "gretten gammel gubbe kategorien" når noe nytt introduseres.... Er ihuga Omegafan...
  • B
    Blodstrupmoen reagerte på innlegget til Heftos i Bilsnakk. Liker Liker
    Woop woop, ser ut som jeg får en tidlig julegave i år:
  • J
    Joachmm reagerte på innlegget til Heftos i Bilsnakk. Liker Liker
    Woop woop, ser ut som jeg får en tidlig julegave i år:
  • Auto
    Auto reagerte på innlegget til Hvermansen i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    Jeg har alltid likt Planet Ocean, men fascinasjonen har avtatt med hver nye «oppgradering», og nå er den endelig over.
  • Suften
    Suften reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens IWC. Liker Liker
  • Suften
    Suften reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens IWC. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Rød i Formel 1. Haha Haha
    Kan fort bli litt grisekjøring i Vegas:mrgreen: Spennende helg!
  • bangiman
    bangiman reagerte på innlegget til Kongradi i Min garasje er fylt med.... Elsker Elsker
    Hadde penger klare til en Panda Daytona. Endte med å kjøpe en Panda 4x4 :giggle:
  • hvollan
    hvollan reagerte på innlegget til Kruttskjegg i Dagens sko!. Liker Liker
    Varmt og godt, med ekstra tykk ullsåle lagt inn
  • hvollan
    hvollan reagerte på innlegget til Heftos i Dagens sko!. Liker Liker
    Noe jeg dessverre gjør alt for sjelden…
  • Jon Henrik
    Jon Henrik reagerte på innlegget til Kongradi i Min garasje er fylt med.... Elsker Elsker
    Hadde penger klare til en Panda Daytona. Endte med å kjøpe en Panda 4x4 :giggle:
  • Jørgen
    Jørgen reagerte på innlegget til mgun i Dagens klokke. Liker Liker
  • aaronshl
    aaronshl reagerte på innlegget til Ckirkemo i Vis oss din Seiko!. Liker Liker
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til gullet i Den store microbrand-tråden. Liker Liker
    Noen som kjøpt AnOrdain her inne? Jeg har fulgt dem i lang tid, men klokkene har vært for små (etter min mening). Nå har de lansert 41mm...
  • G
    gullet svarte på tråden Den store microbrand-tråden.
    Noen som kjøpt AnOrdain her inne? Jeg har fulgt dem i lang tid, men klokkene har vært for små (etter min mening). Nå har de lansert 41mm...
    • IMG_8025.jpeg
    • IMG_8026.jpeg
    • IMG_8027.png
    • IMG_8028.png