Siste aktivitet

• Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til chrbir i Bilsnakk. Elsker Elsker
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Consigliere i Formel 1. Elsker Elsker
    For ikke så lenge siden fikk junior møte en av de store stjernene, en utrolig hyggelig og imøtekommende legende - som tok seg god tid...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Berlu i Dagens klokke. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til kire i Dagens klokke. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Skogens Baron i Dagens klokke. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til ebrygfjeld i Dagens klokke. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til KTS69 i Dagens klokke. Liker Liker
    Billig moro er også moro!
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Jon Henrik i Den store Certina-tråden. Liker Liker
    Annonsørinnhold Certina har oppdatert DS Action Diver 38 mm med det nye DS-systemet og keramisk bezel. En skikkelig allsidig klokke i...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til Klokkegutt i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
  • Bjarnetv
    Bjarnetv svarte på tråden Kunsttråden.
    Kan huske jeg snakket med sluket om japansk keramikk for noen år siden (jeg hadde lyst på en Tokkuri) og han anbefalte meg å sjekke ut...
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens IWC. Liker Liker
  • Preacher
    Preacher reagerte på innlegget til crown guard i HJELP! Jeg skal lære meg å skru klokker!. Liker Liker
    Jeg fikk også prøvd meg på full demontering av verket, noe som var litt utfordrende grunnet en gjennomgående aksling med påpresset...
  • Bjarnetv
    Bjarnetv reagerte på innlegget til Chalshus i Kunsttråden. Liker Liker
    Denne hadde han stående på kontoret sammen med mye annet. Fikk jeg velge et kunstverk ville det blitt denne. Ingen boks. Dette er mest...
  • Dryfly
    Dryfly reagerte på innlegget til mr.quick i Dagens sko!. Liker Liker
    50/50 vann/eddik fungerte meget godt for meg! Først gikk jeg over med blandingen, så med rent vann, og så lot jeg tørke. Deretter...