Enig!Vis vedlegg 255916
For en vellykket klokke
For meg funker disse modellene aller best på svart skinn, men det kan vel enkelt bestilles hos AD.
Bildet stjålet fra Hodinkee.
Holder en knapp på Sport-utgaven:
Enig!Vis vedlegg 255916
For en vellykket klokke
For meg funker disse modellene aller best på svart skinn, men det kan vel enkelt bestilles hos AD.
Bildet stjålet fra Hodinkee.
Den er er farlig nær å være perfekt i mine øyne. Jeg er seriøst svak for romertall, og måten de har løst det på uten å kappe tallene noe særlig er veldig tilfredsstillende, ihvertfall når man ser hvor mye informasjon det er på skiva. At klokken likevel bevarer det sportslige uttrykket med dem er også utrolig kult.Jeg må muligens lete litt etter en slik:
Vis vedlegg 254876
Jeg husker det stuntet, var det ikke en del krøll med utsettelser på grunn av værforholdene? Baumgartner burde ha blitt sertifisert galning etter det påfunnet der, det knøt seg i magen bare å se det.Begynner å bli noen år siden Baumgartner-stuntet, men synes fortsatt Zenith-reklamen er kul
Ja, stemmer at det var noen utsettelser. Er vel små marginer vil jeg tro. Dette var før klokkeinteressen min var i gang. Husker hoppet godt, men Zenith hadde jeg knapt hørt omDen er er farlig nær å være perfekt i mine øyne. Jeg er seriøst svak for romertall, og måten de har løst det på uten å kappe tallene noe særlig er veldig tilfredsstillende, ihvertfall når man ser hvor mye informasjon det er på skiva. At klokken likevel bevarer det sportslige uttrykket med dem er også utrolig kult.
Tachymeterskalaen er også veldig pent gjennomført, og jeg er mye større tilhenger av datovinduet klokka halv fem heller enn at det fjernes tall for å gjøre plass til det.
Månefase, dag og måned er ren bonus. Det eneste jeg kan sette fingeren på er at viserne er litt kjedelige, men de passer nå likevel godt til modellen.
Jeg husker det stuntet, var det ikke en del krøll med utsettelser på grunn av værforholdene? Baumgartner burde ha blitt sertifisert galning etter det påfunnet der, det knøt seg i magen bare å se det.
Den er er farlig nær å være perfekt i mine øyne. Jeg er seriøst svak for romertall, og måten de har løst det på uten å kappe tallene noe særlig er veldig tilfredsstillende, ihvertfall når man ser hvor mye informasjon det er på skiva. At klokken likevel bevarer det sportslige uttrykket med dem er også utrolig kult.
Tachymeterskalaen er også veldig pent gjennomført, og jeg er mye større tilhenger av datovinduet klokka halv fem heller enn at det fjernes tall for å gjøre plass til det.
Månefase, dag og måned er ren bonus. Det eneste jeg kan sette fingeren på er at viserne er litt kjedelige, men de passer nå likevel godt til modellen.
Jeg husker det stuntet, var det ikke en del krøll med utsettelser på grunn av værforholdene? Baumgartner burde ha blitt sertifisert galning etter det påfunnet der, det knøt seg i magen bare å se det.
Det har jeg faktisk ikke lagt merke til. Inntil ganske nylig forbandt jeg kun Zenith med heftige klokker med skjelettskive som varierer mellom det uforskammet herlig bøllete og det Jäger-og-Redbullete, men i ettertid har jeg fått øynene opp for de andre modellene enn Defy-serien.Dato kl. halv fem er vel nærmest blitt et klassisk kjennetegn for Zenith (dog med noen avvik) slik som datovorten er for Rolex.
Det har jeg faktisk ikke lagt merke til. Inntil ganske nylig forbandt jeg kun Zenith med heftige klokker med skjelettskive som varierer mellom det uforskammet herlig bøllete og det Jäger-og-Redbullete, men i ettertid har jeg fått øynene opp for de andre modellene enn Defy-serien.
Da var den offisiell:
![]()
Zenith Chronomaster Original Boutique Edition - Hands-On Review, Price
Zenith opens the doors of a special boutique at the Le Locle manufacture, and presents the Zenith Chronomaster Original Boutique Edition.monochrome-watches.com
Takk for tilbakemeldingTakk for bra info @SantaMonica
Hvordan oppleves skiven på Chronomaster Sport? På bilder får jeg inntrykk av at det er litt mye "luft"/skiven er stor ift en relativt tynn bezel? På alle håndledd-bildene jeg har sett av den virker den større enn 41mm.