Watches & Wonders 2022

Ser ut som dyre klokker for rike folk som har folk til å fortelle de hva klokka er, såpass de slipper å tyde det uforståelige greiene de har på hånda o_O

• Liker
Reaksjoner: Dr.Skinnywrist
Ja jeg syntes også dette er tøft @Ronerling! Jeg får innblikk i et hjørne av klokkeverden jeg selv ikke utforsker. Dette beriker TS i motsetning andre forumer hvor enkelte merker får mye fokus. Friske pust med andre ord (y)
Tusen hjertelig takk! Det var faktisk det som trigget meg til å poste. Hadde sett svært lite omtale i Norge rundt indiene fra W&W mens i utlandet er det svært mye. Så da tok jeg ansvar:)
Tror nok at med tiden så blir det også mer spiselig her hjemme. Håper ihvertfall det:)

D58B0C61-3D74-4D75-B991-E1D56468014F.jpeg

Stjerneskudd 6 «tilfeldig» ganger i timen. Hadde vært kult med noe slik i en herremodell.

Det kommer litt forskjellig. Har fått all info, men er litt usikker på hvor mye jeg har lov til å legge ut offentlig (de er ganske strenge sånn). Skal sjekke med de, når jeg er der på fredag. Men en ting som jeg kan røpe, er at Aquatimer kommer tilbake i kjent design og med inhouse verk. Den gleder jeg meg til.

Jeg venter fortsatt på mer info rundt kommende Aquatimer oppgradering(er) fra IWC.. :mrgreen: