Watches and Wonders 2025

IMG_4440.jpeg

GRAIL

Jøss, dukket opp et bilde på Reddit av den nye GMT’en til Rolex. Rosegull med «Tiger Iron» skive, ser helt forferdelig ut i konfiguratoren. Håper vi får se hvordan de unike skivene leker med naturlig lys!

IMG_1405.jpeg

IMG_1406.jpeg

De bør gjøre noe med hvordan de presenterer produktene sine 🫣
IMG_1408.jpeg
IMG_1407.jpeg

• Liker
  • Haha
Reaksjoner: andres og Bgo80
Jøss, dukket opp et bilde på Reddit av den nye GMT’en til Rolex. Rosegull med «Tiger Iron» skive, ser helt forferdelig ut i konfiguratoren. Håper vi får se hvordan de unike skivene leker med naturlig lys!

Vis vedlegg 396631
Vis vedlegg 396634

Vis vedlegg 396632Vis vedlegg 396633

Helt alvorlig: På armen i Genève var min første assosiasjon Oris med skive av resirkulert plast (bilde fra Hodinkee).

H20A3914-Edit.jpg

Det er ikke håndleddene som er problemet. Det er proposjonene som ødelegger den.
15mm på en Deep Sea, Panerai eller Big Pilot er ikke noe problem, men på denne blir den altfor tykk ift lug til lug og diameter. Og det er ikke pent.
Sto på liste for BB Pro når den ble lansert. Kan da ikke være så ille - tenkte jeg. Oftere mer elegante i virkeligheten enn på YouTube. Fikk sjansen til å prøve i butikk før ventetiden var over. Hell nah! Sendte raskt en mld om at noen andre kunne ta over min plass køen. Proposjonene er way way off. Dessverre.

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper

Vis vedlegg 396631
Vis vedlegg 396634

Vis vedlegg 396632Vis vedlegg 396633

Jeg er enig.

Men, jeg har havnet over noen skarpe bilder av den i riktig lys på Instagram. Håper at det faktisk er disse bildene som gir den rettferdighet. Jeg liker den!

Sto på liste for BB Pro når den ble lansert. Kan da ikke være så ille - tenkte jeg. Oftere mer elegante i virkeligheten enn på YouTube. Fikk sjansen til å prøve i butikk før ventetiden var over. Hell nah! Sendte raskt en mld om at noen andre kunne ta over min plass køen. Proposjonene er way way off. Dessverre.

Faen, jeg var ganske gira på nye BB pro… men funker ikke med stutt-tjukk klokke… 🙁

• Liker
Reaksjoner: lietors og GrimReaper